Eerste knallen al gehoord?

ik was de honden aan het uitlaten van de week. en ineens staken 2 gasten een rotje af. echt triest om stoer te doen met rotjes, maar goed als het dan toch moet, wacht dan even tot die honden voorbij zijn. die honden werden helemaal gek!

ik heb ook zeker nog een aantal verwensingen naar hun hoofd geslingerd, idioten

Triest om stoer te doen met rotjes snpa ik niet hellemaal:bonk:
Maar igg het is iid niet normaal als er honden bij zijn als ik iets wil afsteken en er komt een hond voorbijn dan wacht ik nog een tot die en paat straten verder is.
mvg

Woon nu in poeldijk. Suffe bedoeling hier. Als ik dan ff den haag in rij dan hoor ik constant wat knallen. Hier kom ik niet echt in de vuurwerksfeer. Jammer!

Ik word een beetje gek van al die knallen hier.
Ja, ik ben een vuurwerkliefhebber, maar ze mogen zich toch wel een beetje inhouden.
En het lijkt wel elke keer voor mijn huis te gebeuren, vervelend als je dan je huiswerk aan het maken bent, scooters op en neer hoort rijden en er dan vuurwerk wordt afgestoken.

Hier hoor ik in het begin van de avond wel om de 10 minuten knallen, maar tot en met 8 uur of zo is dat maar, zondag zag ik nog een cake...Wel leuk, maar erg frustrerend als je zelf niks kan zien...

om 9 uur nog een Cake horen afgaan! vet harde knallen,
Maar jammergenoeg telaat het rolluik open gedaan!

zo afentoe is hier ook nog wel eens wat te horen en te zien.

donderdagavond en gisteravond een ring thunder rocket, ook al een sierpot met kleine effecten de lucht in gegaan gister en 1 week geleden zag ik een profblok.
De sfeer zit er al lekker in, alleen ik moet nog even op mijn vuurwerk wachten:(

zo'n 10 minuten geleden ging er ineens een 100k af , een straat achter mn huis :) zit ik rustig tv te kijken, schrik ik ineens van een gedreun zeg! het was wel een illegale en goede, want het ging hard ! en toen de eindbom :shocked:

De 24ste trouwens ook, toen ging er een mooie sierpijl vanuit mn straat de lucht in :rolleyes:

Hier hoor je af en toe ook wel wat. Maar ik was donderdag een stukje aan het fietsen en toen zag ik 3 keer eerst een flits, en daarna een flinke dreun:D

En gister zag ik midden op een rotonde een 19sh. cake van Original Fireworks staan:p

24 december, zag ik dat er drie cakes werden afgestoken, vlak naast me apartement.
Heerlijk om te zien, ik zat lekker te genieten in me luie stoel.

Vandaag ging ik even op de koffie bij Jawe.
Even een aantal dingen bespreken en afspreken voor de heilige dag.
Onderweg zag ik de berm een afgeschoten cake liggen van Pyrostar.

In de woonplaats van jawe maar ook in mijn stadje, hoor je overal knallen.
Ik was net de hond aan het uitlaten en de harde knallen hoor je overal.
Ik begin echt last van kruitstress verschijnselen te krijgen.

Ja het is echt raak, gisteravond ook weer. Er werden een paar illegale knallers in de straat afgestoken rond elven. Irritant want mijn pa was er ook en die loopt meteen te zeiken:

"Dit is nou de reden dat ik een hekel heb aan vuurwerk!"

Maarja, ik vond het stiekem wel leuk, maar ik heb geen idee wie ze had afgestoken:shocked::bonk:

Word hier volop gestookt ! Knallen zijn al goed te horen, en ook al verschillende cakes de lucht in zien vliegen !:D Nog 4 dagen jongens.. (H)

TK

Nou een uurtje geleden waren 2mannen hier in de straat 100 meter verderop carbid aan het schieten in de bebouwde kom gewoon, paar dikke droge knallen hier.

hier word bijna om elke minuut iets afgestoken;)
alleen wat ik wel jammer vind is dat er nu al geen prullebak meer staat:S

Back
Bovenaan