Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in de buurt zijn de afgelopen dagen genoeg cakes te horen, af en toe wat zware dreunen tussendoor in de verte .

Al is het wel minder dan voorgaande jaren, hoop dat het nu alleen maar meer wordt kwa knallen goed voor de sfeer

Vorige week tijdens de hond uitlaten s'avonds, liep ik achter een groepje aan die lekker wat aan het stoken was. Kleine knallertjes en single shots met fluit en een knalletje. Heerlijk!

Als je hier savonds buiten loopt hoor je regelmatig knallen. Het meeste zijn singleshots als ik het goed hoor.

Verbaas me er toch steeds weer over hoeveel dikke compounds er hier al de lucht in gaan. Zelfs met dit weer. Beloofd wat voor oud en nieuw:devil:

Tot op de dag van vandaag in de wijk nog niks gehoord.
Of ik ben gewoon te druk met andere dingen bezig, tijdens het werk in de avond zie ik hier en daar nog wel een cake de lucht in gaan op een grote afstand maar buiten dat. Noppes

hier volop de ene shell na de andere en wat knallers en ook cakes af en toe :D
dat moment wanneer je een cake hoort hahah op staan en z.s.m naar het raam rennen met goed uitzicht (op de flat)

Als het weer mee zit de avonden van de verkoop dagen flink wat wandelen, dan gaat er al zoveel de lucht in, heerlijke sfeer dat. Kijk daar enorm naar uit al.

Als het weer mee zit de avonden van de verkoop dagen flink wat wandelen, dan gaat er al zoveel de lucht in, heerlijke sfeer dat. Kijk daar enorm naar uit al.

Heerlijk dat inderdaad, kan uren op zolder vertoeven met de dakraam open om naar al het geknal en geknetter te luisteren. :handsup:

Jaa het gaat er 's avonds goed op in Nijmegen. Je hoort constant cakes de lucht in gaan. Heerlijk als je lekker op bed ligt en je hoort in de verte geknal.

Hier de laatste 2 weken stil. Eind november en begin december regelmatig knallen. Nu gewoon doodstil. Stilte voor de storm. Hebben jullie dat ook trouwens dat je met de verkoopdagen echt het geknal van rotjes mist en de babypijltjes en single shots die je ook vaak hoorden?

Hier de laatste 2 weken stil. Eind november en begin december regelmatig knallen. Nu gewoon doodstil. Stilte voor de storm. Hebben jullie dat ook trouwens dat je met de verkoopdagen echt het geknal van rotjes mist en de babypijltjes en single shots die je ook vaak hoorden?

Ja, dat maakte de sfeer wel echt compleet al die singleshots zo vroeg in de ochtend al tijdens de verkoopdagen en ander knalvuurwerk zoals rotjes ...

Al moet ik zeggen dat afgelopen jaar de thunderkings met dubbele knal nog wel veel te horen waren tijdens de verkoopdagen al .

Hier was rond 5 uur vanmiddag wel een flinke knal te horen iets verderop, verder nog niet veel gehoord, had meer verwacht met de start van de kerstvakantie eigenlijk , kan ook met het weer te maken hebben natuurlijk .

Laatste dagen is net als overal ***weer en dat merk je gelijk aan het ontbreken van de vuurwerkgeluiden, tijd dat het weer eens droog word..voor een weekje of 2 graag haha

Zo nu en dan, ik zie niks vanuit mijn woonkamer en wij zitten best ver van de dorpskern af. Recentelijk wel een cake gezien toen ik mn zoon op bed mikte. En zelf veel cat 1 samen natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan