Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedere dag en avond is hier wel wat te horen, 's avonds vooral zwaar kaliber cakes en heel af en toe een shell. Toch heb ik ook hier het idee dat het veel rustiger is dan voorgaande jaren.

Gister rond 23:00 ging de viste weg, stonden buiten en het sneeuwde. Verderop in de buurt ging er een doos af, heerlijk die kriebels hoor.

Er ging gisteravond nog een box de lucht in. Ik kon boven uit mijn raam af en toe wat effecten boven de huizen zien verschijnen. Volgens mij was het ook mixed caliber want de finale knalde een tantje harder

Het aantal knallen is al flink aan het stijgen, gisteren ging dat heel de middag en avond redelijk door. Het aantal cakes en compounds lijkt wel mee (of eigenlijk tegen) te vallen.

Hier lijkt het ook rustiger dan andere jaren. Vooral weinig tot geen illegale harde knallers, dus dat is positief. Gisteren was de buurjongen in de achtertuin al wel in de weer met knetterrotjes. Dat is ook dikke positief!

Zowaar ongeveer een uurtje geleden voor t eerst ook echt een cake gezien hier paar straten verderop. Hoor knallen zat maar wel leuk om af en toe ook wat te zien.

Dit weekend diverse knallen gehoord. Een paar huizen verderop ging gisteren een klein potje de lucht in. Het is erg lang rustiger dan normaal geweest, maar nu merk je echt dat we dichterbij oudjaar komen.

Hier gister avond een bizarre dreun. Dat is echt al tijden geleden gelukkig, hoor ze niet zoveel meer.

Het valt hier heel erg tegen, nadeel van in een klein dorpje wonen. Vind het altijd wel leuk om wat knallen te horen. We wachten het rustig af:)

Was gistermiddag even in de tuin aan het werk, leek wel een ouderwetse oudjaarsdag. Overal geknetter en geknal van single shots, heerlijk :biertje:

Afgelopen weekend redelijk wat gehoord in onze kleine dorp. Fluit bakje en zaterdagavond continu zware dreunen van een cobra caliber en midden in de nacht nog een Shell

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan