Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik binnen zit hoor ik eigenlijk bijna nooit wat. Sinds 2 jaar triple glas en daardoor bijna geen geluiden meer van buiten. Maar telkens als ik even naar buiten ga hoor ik toch wel een cake oid. Bijna geen harde knallen van cobras ofzo. Prima ontwikkeling wat mij betreft

3 mooie potten gezien net na de wedstrijd.

Sinds dat de herfstvakantie voorbij is weer wat rustiger hier in de wijk.
Wat opvalt tot nu toe, weinig echt zware knallen, hoor veel (ik gok) thunderkings, in de weekenden cakes en soms een pijltje.

Hier ook echt weinig zware knallen, kunt merken dat men aardig wat opgerold heeft, jammer dat dat nodig was. Prijzen zijn natuurlijk ook absurd en aanvoer sws al veel lager dan gewoonlijk, steeds minder productie ook

Hier ook echt weinig zware knallen, kunt merken dat men aardig wat opgerold heeft, jammer dat dat nodig was. Prijzen zijn natuurlijk ook absurd en aanvoer sws al veel lager dan gewoonlijk, steeds minder productie ook

Op zich vind ik dit geen verkeerde ontwikkeling dat wellicht door deze grote inbeslagname het illegale vuurwerk een stuk duurder is geworden en voor de pubers onbetaalbaar is. Wat mij betreft mogen ze alle handelaren, die cobra’s e.d. verkopen wel opgepakt worden. Dat scheelt een hoop rotzooi. De afgelopen jaren is wel bewezen dat onze jeugd niet normaal kan doen met zware knallers.

Hier ook sinds begin vorige week bijna geen knallen meer te horen in de avond, gisteren na de voetbal 1 cake gehoord in de verte maar verder niks..

Hier in duiven elk jaar elke vrijdagnacht omn stipt 00:00 uur een dikke show van minuten vuurwerk! En dat de hele maand december:cool:

Gisteravond na de winst van Oranje, op één van de rotondes in het dorp 250 feestende mensen met 3 x grote compound meerdere harde knallen.... politie aanwezig met 3 auto's en 2 busjes drone in de lucht ze kijken toe en laten de mensen feestvieren....

Ook hier is het de laatste tijd wat rustiger. Opvallend dat dat bij meer mensen het geval is dus.

Hier ook rustig, maar mag van mij ook wel hoor. Wel raar dat het bij de meeste rustiger is en RTL nieuws spreekt van een verdubbeling van vuurwerkoverlast.

Hier ook nog tamelijk rustig, in de verte hoor je is wat. Gisteravond dacht ik een aantal rotjes te horen, helaas waren die kriebeltjes iets te vroeg; de knutsel buurman was met zijn motor aan het stoeien en daardoor klapte er wat :bonk:

Na het Nederlands elftal was hoorde ik een knal. Verder nog rustig (maar dat is het hier altijd)

Hier ook af en toe een knal, maar het mag geen naam hebben.
Pas nog wel een keer een cake gehoord. Samen met mijn zoontje naar het raam, maar helaas niks te zien :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan