Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel opvallend dat er echt minder harde knallers te horen zijn, waarmee ik alleen maar blij kan zijn. Zijn nu meer thunderking achtige knallen en cake/blokken. Blijft lekker voor de sfeer.

Vandaag echt een grote hoeveelheid losse knallen. Het gaat echt al de hele dag en met name vanavond goed los.

Afgelopen donderdag bij de Kuip! Ging genoeg de lucht in!:D Flink stuk moeten lopen en ben flink wat afgestoken cakes tegen gekomen, waaronder een hoop Funke spul viel mij vooral op

Het is hier juist wat rustiger de afgelopen week, ook vanavond niets gehoord tot nu toe. Helaas, want het geeft altijd een heerlijk gevoel om ergens een box te horen gaan.

Vanmorgen vroeg een beste klap, ik keek meteen op de klok : 08.13. Dacht nog : die is er vroeg bij :D

Ik denk dat hier in het dorp iedereen enorm blij was dat sinterklaas weer in het land is. De hele avond geknal gehoord van 8 tot 1 zo ongeveer elk uur minimaal 1 ding.

Hier in Almere is het elke dag wel feest… ik hoor elke dag wel knallen al 2-3 weken achter elkaar. Daarvoor was het ongeveer 1x per week sinds september.
Ik kan het helaas niet altijd zien, maar die blokken die hier worden afgestoken zijn ook zeker niet allemaal legaal…

Gister avond was het hier ook behoorlijk raak, er waren er een paar flink aan het stoken. Lekker sfeertje zo met dit weer erbij.

Neemt hier rap toe, veel NL/BE siervuurwerk afgelopen weekend. Zware knallers dan weer stukken minder als afgelopen jaren. Gezien de druk op vuurwerktraditie vindt ik dat niet erg, anderzijds kan ik wel van een cobra 6 genieten. Maar in deze tijd in een woonwijk, nee dank je.

Volop iedere avond weer! Ook heerlijk als je een lekker stuk met de hond wandelt het koud is en je hier en daar een knal hoort! Zo hoort de aanloop er naar toe te zijn! Genieten!!!

Hond is er ook totaal niet bang voor, die gaat eerder naar het vuurwerk toe dan dat ie er bang voor is!

vandaag weer een groepje jeugd met cat1 in de weer gezien. Groepje gedroeg zich netjes, stonden ook op een wat meer afgelegen plek. Mooi om om te zien, zal nu wel weer meer worden deze tijd.

Regelmatig toch wel wat knallen hier in de omgeving. Geeft toch wel een sfeertje hoor!

Gister erg veel vuurwerk gehoord, helaas niets van gezien. Maar kunt goed merken dat we weer bijna in december zitten.

Hier gaat het laatste weken vooral in de weekenden en nachten wel flink knallen / her en der cake's. Helaas is het tot nu toe altijd bij horen gebleven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan