Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

Heb jij al knallen gehoord en wanneer begin jij zelf met knallen ?

bruine_bonensoep_1.jpg

Gisteren toen ik naar training reed zag ik een vader met zijn kinderen een fontein afsteken. Dat zag er zeker sfeervol uit zeg.

Gistermiddag diverse knallen gehoord. Denk thunderking, was ook niet heel ver weg.
Verder hoor ik vooral in weekend avonden, dan word er regelmatig siervuurwerk afgestoken.

Toevallig vanavond met de vrijmibo hier in breda wel wat leuks.
Ik met de blonde baas beetje onze top2000 lijstjes op de sonos afspelen en met een pink floyd nummer stak iemand in de buurt een cake af lolZ.

Gelijk trek in een lauw toastje kipkerrie ?

Knallen nemen zo op de zaterdagavond flink toe. Nog weinig cakes gezien/gehoord, maar veel losse knallen in de verte. Heerlijk geluidje en sfeerverhogend!

Vanavond voor het eerst ook weer echt wat knallen gehoord, zelfs in het rustige dorp hier. Was toch wel sfeervol tijdens het uitlaten van de hond!

Moesten koters vannacht rond 2u zo nodig de buurt wakker maken en houden met rondje zware dreunen en een nitraatje. Sluipen die kinderen dan hun huis uit of hoeven ze niet naar bed? Als volwassene denk je toch 2x na, me dunkt...mongolen

Gisteren was ik rondom huis aan het rommelen. En je merkt wanneer de scholen uit gaan, dan begint het geknal. Gisterenavond ook een groep jeugd gespot die af en toe wat afstaken. Hoewel ik tegen illegaal ben brengt dit wel wat sfeer hoor!

Van de week buiten bij het werk een passant die een vuurpijl de lucht in schoot. Welke linea recta een duikvlucht nam.

De laatste week wordt er bij mij in de buurt opvallend veel knal afgestoken. Variërend van kleibommetjes tot het illegale spul. En ook hier in het weekend regelmatig sier.

In het weekend hoor ik redelijk wat cakes..
komt altijd uit zelfde hoek, dus misschien ook wel de zelfde personen.

Thunderking klapjes / nitraatjes hoor ik vandaag al heel de dag (zal wel met de vakantie te maken hebben).

Echte harde dreunen blijven voorlopig nog uit

Hier tegenwoordig ook, wat voorheen echt niet zo was, maar de weekenden hoor je nu standaard wel wat knallen, altijd cakes, lekker.

Hier ook wat meer nu. Veel losse knallers, maar nog geen cobras of andere harde knallen. Kwa sierpotten is het erg rustig nog…maar goed, nu elke week een 100 shot blokje afsteken doet natuurlijk ook wel pijn in je portemonnee.

Vergeleken met voorgaande jaren is het vrij rustig. Zie wel cat 1 spul. Hoor ook nog wel wat knal maar het is vrij rustig op het moment. Stilte voor de storm denk ik dan maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan