Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister avond meerdere knallen en een cake gehoord. Merkt goed dat we weer een stuk dichterbij zijn, het begint hier weer meer te knallen.

En even een filmpje ge-upload, dit ging aan die 100k vooraf. Ik denk een flink blok die niet helemaal lekker doorloopt. Maar ik mag niet klagen, prima vermaak vanuit mijn raam.

Prototype X zoals gezegd. Hier zie je ook weer hoe belangrijk het is dat er geen wind staat. Zo zijn de effecten echt mooi groot.

Gisterenavond was het hier goed raak! Verschillende cakes / blokken gehoord en gezien. Ik weet niet wat er gaande was maar je hoort mij niet klagen. Als is het natuurlijk eigenlijk niet goed.

Aangezien ik toch niets actiefs kan door (zwaar) gekneusde ribben binnenkort maar weer een wat meer Cat.1 vuurwerk gaan afsteken i.p.v. sporten.

Gisteravond een aantal knallen gehoord, wel sfeervol hoor zo nu het oktober is en het eerder donker is!

Ik doe gisteren de schuurdeur op slot loop vervolgens het huis weer in om die deur ook op slot te doen en met dat ik de deur dicht doe. bam bam bam, werd er even een blokkie afgestoken, helaas niet kunnen zien maar heel ver weg was het niet.

Met regelmaat word er hier in de buurt afgestoken, diverse knallen, single shot, cakes en blokken.
week of 2 geleden hier in de straat een 100 sh waaier bak. gisteravond een fluitbak. De straat heeft hier gelukkig geen moeite mee en geen zeikerds in de straat.

Vanmiddag ergens aan de andere kant van de rivier een stevige klapper :) Lekker op het bankje gaan zitten in de hoop op meer, maar het bleef bij één

Afgelopen avonden ook weer wat vuurwerk gehoord, niet meer zo in de verte, het lijkt met de week dichterbij te komen. Sfeervol!

Gisterenmiddag zag ik in afgelegen gebied een groepje jonge ventjes gehurkt, die overduidelijk bezig waren om een heksenkring te bouwen. Heerlijk om te zien op 8 oktober!

Grunn nog altijd stil maar das wel vaker zo. Schijnt ergens in Stad wel geknald te worden, en is sws hele jaar door iemand in Paddepoel eo die regelmatig een box stookt

Afgelopen dagen is het weer geregeld raak, hoor best wat vuurwerk afgaan. Begint bij meer mensen te kriebelen heb ik het idee.

Gister ging hier ergens verder op een dubbele misschien wel triple compound de lucht in. Was helaas te ver weg om iets te kunnnen zien

Had er denk ik mee te maken dat het een vroege race was. Denk dat als het in Austin gebeurd zou zijn er wel wat te horen zou zijn.

On-topic: vanochtend om 6.40 hoorde ik ergens in de verte een cake. Vast iemand die zin had in de nieuwe werkweek ofzo.

Had er denk ik mee te maken dat het een vroege race was. Denk dat als het in Austin gebeurd zou zijn er wel wat te horen zou zijn.

On-topic: vanochtend om 6.40 hoorde ik ergens in de verte een cake. Vast iemand die zin had in de nieuwe werkweek ofzo.

Of iemand die zijn/haar weekend geheel in stijl heeft afgesloten :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan