Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier hoor ik al regelmatig de nitraatbommen en de cobragranaten klappen, en volgens mij heb ik ook al een mortier de lucht in zien gaan.
Ik zou dan wel dekking zoeken, zo'n buis op je hoofd is nooit prettig!
Hier hoor ik al regelmatig de nitraatbommen en de cobragranaten klappen, en volgens mij heb ik ook al een mortier de lucht in zien gaan.
De mortier is de buis he, als jij een mortier de lucht in hebt zien gaan vind ik dat persoonlijk heel knap haha. De shell is dat mooie ding wat erin gaat, die bedoel je vast
-Mike
Ik heb mijn hele leven eigenlijk in dorpjes in Drenthe gewoond, daar viel het over het algemeen wel mee. Hoe later het werd in het jaar, hoe meer je hoorde, maar het was niet echt wat men 'overlast' noemt. Meestal gebeurde het wel een beetje buiten het dorp, dus werd er niet zo heel veel over geklaagd.
Een paar maanden geleden ben ik verhuisd naar Assen. Nu had ik me natuurlijk wel voorbereid op het feit dat het hier wat onrustiger is, maar dit had ik me niet voorgesteld. Al sinds begin oktober is het in ieder geval elk weekend raak, en sinds ongeveer 4 weken zo goed als elke dag.
Nu woon ik ook naast een middelbare school, waar het natuurlijk ontzettend stoer is om met zwaar vuurwerk te gaan gooien als je vrij bent, maar door dit soort mensen wordt het voor de liefhebber verpest.
Bij mij voor het appartement zit een vijvertje waar de jeugd na schooltijd naartoe gaat om even goed te knallen. De honden hier gaan tekeer, en het kind van de buren begint direct te huilen (Iets wat ik nog veel irritanter vind!) Maar vooral in het weekend is het alsof het de 31e is, en ook gewoon tot diep in de nacht.
Ja, ik ben een liefhebber, maar ja, dit vind ik ook erg vervelend. Ikzelf werk erg onregelmatig, en dan is een fatsoenlijke nachtrust toch best prettig. Want noem me een mietje, ik schrik toch zeg maar wel wakker als er midden in de nacht iets in de buurt van een Cobra o.i.d. wordt afgestoken.
Ik ben bang dat er ooit een topic komt met het onderwerp " laatste knallen gehoord"
Waar woon je in assen.? Woon er zelf namelijk ook en kan me redelijk vinden in je beschrijving.