Nog steeds muisstil hier. Geen knal, helemaal niets.
Idem Maastricht e.o. snapt niet wat die klagers steeds te mekkeren hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog steeds muisstil hier. Geen knal, helemaal niets.
Jaajaa eindelijk zag ik een cake de lucht in gaan. was een 16 shots salute cake. Kreeg meteen weer kriebels in me buik. Voor de rest is het hier nog verdacht stil...
Wie o wie schiet er nou al 2 weken lang om de paar dagen shells af rondom Den Bosch? In het weiland verderop gaan om de paar dagen een paar mooie de lucht in.![]()
Hier hoor ik al regelmatig de nitraatbommen en de cobragranaten klappen, en volgens mij heb ik ook al een mortier de lucht in zien gaan.
Ik zou dan wel dekking zoeken, zo'n buis op je hoofd is nooit prettig!
De mortier is de buis he, als jij een mortier de lucht in hebt zien gaan vind ik dat persoonlijk heel knap haha. De shell is dat mooie ding wat erin gaat, die bedoel je vast
-Mike
Weet ik, heb ze jaren geleden zelf geschoten.
Gister avond een 2,5nch/3? denk, hoor die knal uit de buis al van ver draai om zie brocade crown die de omtrek van het park bijna had![]()
Ik woon naast het Nassau College Quintus. Begint me nu ook wel op te vallen dat het op vaste tijdstippen nadat de bel is gegaan losbarst![]()