Eerste knallen al gehoord ?

Jaajaa eindelijk zag ik een cake de lucht in gaan. was een 16 shots salute cake. Kreeg meteen weer kriebels in me buik. Voor de rest is het hier nog verdacht stil...

Hier meestal op zaterdagavond 22:00. Vorige week zondag leek het hier wel oudjaarsdag, alleen maar knallen overdag hehe :)

Zojuist in de tuin wat crackling balls en grondbloem crackling afgsetoken met de kids.

Toch een apart gevoel,je weet dat het mag,het is immers cat 1 spul,maar toch voelt het nog steeds of het nog niet mag.

net ook de eerste pot meegemaakt, en wat hangjongeren zie je zo nu en dan ook weer prutsen met hun nitraatjes. Agjaa langzaam komt er weer leven in.

Laatst bewerkt:
We8nig knallen dit jaar.
Wel hoor ik dit jaar voor het eerst cakes en de crackling.
Alleen nog niet ontdekt welke richting ik moet kijken klinkt zo dichtbij maar voor je kijkt weer voorbij

Gisteren rond 23u gingen hier in Brugge 3 cakes de lucht in, de laatste 2 kon ik zien en volgens mij was het de hydra serie.Verder heeel stil hier zoals elk jaar in kl... België

Vannacht was t hier ook raak. Eerst rond 00:15 een 4 inch salute gok ik. En tussen half 2 en 2 een megaklap. Geen idee wat maar t bleef flink door gammelen. Zo'n knal had ik nog nooit gehoord.

Gister avond een 2,5nch/3? denk, hoor die knal uit de buis al van ver draai om zie brocade crown die de omtrek van het park bijna had :p

Vorige week zaterdag voor het eerst vuurwerk gezien dit jaar (buiten de shows en demonstraties om natuurlijk), tijdens de demo van Vuurwerkland Steenbergen ging er in een dorp verderop een mooie 4/5 inch shell de lucht in.

Gisteren een aantal flinke knallen hier in de buurt en in de straat. Hoorde een goede knalpijl de lucht in vliegen, daarna een flinke knal en flits. Van mij hoeft het niet, bewaar het maar voor oud en nieuw, dan genieten er tenminste nog mensen van.

fietste eergister naar een vriend van me en hier in breda een knal niet normaal gok een salute shell voor de rest soms een cake soms een nitraatje of een cobra 6

Wie o wie schiet er nou al 2 weken lang om de paar dagen shells af rondom Den Bosch? In het weiland verderop gaan om de paar dagen een paar mooie de lucht in. :)

Hier hoor ik al regelmatig de nitraatbommen en de cobragranaten klappen, en volgens mij heb ik ook al een mortier de lucht in zien gaan.

Ik zou dan wel dekking zoeken, zo'n buis op je hoofd is nooit prettig!

De mortier is de buis he, als jij een mortier de lucht in hebt zien gaan vind ik dat persoonlijk heel knap haha. De shell is dat mooie ding wat erin gaat, die bedoel je vast :P

-Mike

Weet ik, heb ze jaren geleden zelf geschoten.

HAHAHAHA!!!! Dus je hebt gewoon een mortier in de lucht zien gaan... Bijzonder! Zou ik ook wel een keer willen zien haha

Gister avond een 2,5nch/3? denk, hoor die knal uit de buis al van ver draai om zie brocade crown die de omtrek van het park bijna had :p

Gisteren had ik exact hetzelfde, fietste rond een uur of 2 in de nacht terug naar huis. Opeens hoor ik aardig vlakbij een knal... Dacht nee dit is geen knal, draai me om en in een seconde of 3/4 een tivus grote shell...

Moet zeggen dat het hier goed leeft!! Ik vind het wel oke!! Als de ramen maar niet gaan trillen.

Groet.

Ik woon naast het Nassau College Quintus. Begint me nu ook wel op te vallen dat het op vaste tijdstippen nadat de bel is gegaan losbarst :p

Vanuit dat gebied vliegen regelmatig wat potten de lucht in. Vooral tussen quintus en nobellaan. Woon nu zelf niet meer in Assen, nu weer in Gieten daar is het 's avonds ook raak met geknal, potten nog niet

Back
Bovenaan