Eerste knallen al gehoord ?

Hier in Almere hoor je elke dag wel meerdere knallen, maar 's avonds toch echt wel de wat zwaardere dingen. Lekker op zolder en dan die knallen horen, heerlijk :)

Vandaag in Roosendaal gewerkt, daar werd er wel al een en ander afgestoken overdag.
Hier in zeeuwsch Vlaanderen nog niets noemenswaardigs.

Sinds vandaag begint het hier wat meer te leven. De knallen klinken al wat harder, de hele week al geknal gehoord (schietoefeningen).

HIer in Den Haag begint het ook een beetje los te komen wat knallen betreft.
Alleen nog niet zo erg als vorig jaar.

Wel wat dingen gehoord hier maar die achterlijk zware klappen van voorbijgaande jaren blijven voorlopig nog achterwegen(gelukkig).

Vandaag in Roosendaal gewerkt, daar werd er wel al een en ander afgestoken overdag.
Hier in zeeuwsch Vlaanderen nog niets noemenswaardigs.

Even op mezelf reageren.
Vanavond is de brievenbus 100 meter van m'n deur opgeblazen met iets.....
Heb t zelf niet gehoord maar vrouwlief zei dat de ramen ervan trilden.
Buurman is nog achter het tuig aangegaan maar de droeftoeters waren net iets sneller.

Triest dat dit weer gebeurd op de dag dat het aangepaste vuurwerkbesluit van kracht word.
Dit is natuurlijk weer koren op de molen voor de grote anti club.

Erg triest ja..:(

Ik heb ook al weer de nodige zware dreunen gehoord, maar het lijkt hier de laatste jaren wel of er steeds minder gesloopt wordt gelukkig.

Zeer rustig dit jaar met knallen. Sterker nog heb serieus nog maar een paar knallen gehoord. En dat was pas zaterdag. Ook hoor ik nog weinig over vernielingen. Al heb ik niet het gevoel dat er minder illegaal vuurwerk in omloop is dit jaar.

Een paar straten verderop gaat er altijd tussen rond deze tijd een dikke salute omhoog met een abnormale knal. Zal wel een verjaardag zijn.

Jammer genoeg steeds vaker zeg ik als vuurwerk liefhebber(Nederlands en belgisch) ik vind het op zich sfeerverhogend buiten grote klappen snachts na dan, maar het zorgt wel voor vuurwerk onbegrip en onnodig politie aandacht.

Dan zou je eens naar Nederland moeten komen..

Net nog om 23:00 uur (op een maandagavond ook nog eens) een dikke dreun van laten we zeggen een kaliber spain cracker/cobra 6.

En het dan raar vinden dat mensen gaan zeuren. :frusty:

Hier zijn ze in maart al begonnen eigenlijk, dus het hele jaar door!
Schieten ook nooit knalvuurwerk maar het hele jaar door sierpotten is hier niet vreemd.
Laatste paar maanden vinden we op straat wel steeds vaker verpakkingen met Poolse gebruiksaanwijzingen...

Back
Bovenaan