Eerste knallen al gehoord ?

lijkt hier wel oorlog :P

nee geintje, wel veel knallen maar zijn over het algemeen wat kinderen met rotjes.
al wel een paar mooie potjes gezien.
heb zelf ook al aardig gestookt net, wel cat1 maar af en toe ook een rotje tussendoor

nou er word hier volop gestookt op het moment maar ik doe er niet aan mee want heb niks voor overdag. maar toch wel leuk om te zien dat er gewoon vanaf 10:00 word gestookt zoals vanouds.

Hier wordt volop geknalt en lopen groepen jongeren mee. Echt gaaf, leuke sfeer.
Ik wacht tot 1800 en ga dan los met de kinderen....:D

In Gouda zijn velen knallen te horen. Eigenlijk is er geen verschil met toen we nog om 10.00 mochten stoken. Dus iedereen heeft gewoon lekker schijt aan die faal wet. T valt wel op dat t elke keer uit bepaalde hoeken kom. Zo is t hier rond t winkelcentrum DOOD. Wat wel prettig is als je boodschappen wilt doen. Qua meldingen is t in Gouda ook nog heel rustig. Maar goed, t is nog geen 1800. Dan zal ik even mijn buurt wakkerschudden, als althans ik niet eerst moet eten.

Hier om 10 uur de eerste knalcake de lucht in horen gaan en de hele dag al geknal. Zelf net even wat cat1 afgestoken omdat ik het anders niet red tot 18:00. dan wat mooie potjes en de rest is voor 00:00! nou maar hopen dat het niet te mistig word.

Hier valt het wel mee.
Je hoort natuurlijk wel knallen maar over het algemeen is het rustiger als vorige jaren.
Ben benieuwd hoe dit om 6 uur zal zijn.

Het is hier wel wat rustiger dan voorgaande jaren, maar wordt nog steeds lekker geknald. Zelf alleen wat cat. 1 gestookt omdat ik het niet meer trok :D Zag wel vanmiddag een vrouw die de politie aan het bellen was, omdat er wat 10 jarigen rotjes aan het afsteken waren, blijf dat toch een beetje treurig vinden dat je die kids niks gunt :mad:
Gelukkig ook al wat positiefs mee gemaakt. Ben ff naar de overbuurman gelopen omdat z'n auto precies van de wind af stond. Heb maar even gezegd dat ik nogal wat vuurwerk had, dus dat die hem beter stukje verderop kon zetten ivm troep en dergelijke. Hij was er heel blij mee dat ik even aan belde om dat te zeggen. Beetje begrip voor elkaar bestaat dus gelukkig toch nog :)

Zo, de schietlijst is klaar! :D (Waar video achter staat wil ik laten filmen)

Schietlijst 2014/2015

Avond 31/12/14

1. Panoramic Palms
2. Sky Runners pijlen
3. Profi Final 3 Video-test
4. Mrs. Gala Video-test
5. Screaming Battery
6. Profi Final 1 Video-test
7. Total Blast

Nacht 01/01/15

8. Amazon Video
9. Profi Final 4 Video
10. Cruelty
11. Fast Silver Whistling Video
12. Profi Final 2
13. At Once
14. VIP-cake H
15. Phantom Video
16. Wall of Silver Video
17. Profi Final 5
18. Gravity Video
19. Down Under Video
20. VIP-cake I
21. Profi Final 6 Video
22. Brute Video
23. Fire Flower Video
24. Profi Final 7 Video
25. Cross Video
26. Profi Final 8 Video
27. Kamuro Finale Video
28. Spain Fan Style (4x) Video

Dit is ongelooflijk, continue blokken/potten dat hier de lucht in gaat. Nooit eerder meegemaakt. Heb 3 dagen gewerkt in een vuurwerkwinkel tot 17.30 vandaag, en dan nu al dat geweld te mooi voor woorden. Ik ga ook maar beginnen met afsteken. Alvast een fijne jaarwisseling!!

Inderdaad, normaal was het redelijk rustig om dit tijdstip maar nu gaan er hier achter elkaar sierpotten en pijlen de lucht in, prachtig! :D

De hele dag door al geknal alsof er geen 18:00 uur regel bestond (net zo heftig als voorgaande jaren dus), en nu gaat er siervuurwerk de lucht in alsof het al 00:00 is. Heeeeerlijk!!!! Het gaat maar door.

Overdag vond ik het reuze meevallen qua vuurwerk,iedereen leek te accepteren dat het om 18.00 uur pas mocht. Eenmaal zover vloog het siervuurwerk van alle kanten de lucht in.

Geweldig :-)

Laatste training voor de wedstrijd met nac vandaag in tilburg, knalde flink. Misschien dat iemand een filmpje kan posten, volgens mij hebben er mensen van hier gefilmd.

Dinsdag nacht iets na 02:00 net na dat de wekker ging om te gaan werken een loeiharde knal. Geen idee wat voor iets. Was wel associaal rond dat tijdstip.

Vannacht om precies 00:00 een 5(?)inch salute voor mijn verjaardag.
Werd gesmst door een maat van mij die niet eens van vuurwerk houd dat ik naar buiten moest komen.
Nog nooit eerder zoiets buiten professionele shows meegemaakt, wat een zieke klap.

Back
Bovenaan