Spring_thunder
VWC lid
Zijn de Big19 allemaal al weg,zie ze niet meer staan op de site.
Wilde net hetzelfde vragen,ben blij dat ik een paar weken geleden al een karton besteld heb.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn de Big19 allemaal al weg,zie ze niet meer staan op de site.
Big 19 is helaas uitverkocht. We hebben wel nog genoeg Fairytail assortimenten in de aanbiedingen, ook een mooi 19 schots assortiment!
De vaste klanten avond is idd verzet van 11 naar 18 december.
Verder komen er vanavond weer enkele toppers in de outlet bij. Houd onze site dus goed in de gaten!
Big 19 is helaas uitverkocht. We hebben wel nog genoeg Fairytail assortimenten in de aanbiedingen, ook een mooi 19 schots assortiment!
De vaste klanten avond is idd verzet van 11 naar 18 december.
Verder komen er vanavond weer enkele toppers in de outlet bij. Houd onze site dus goed in de gaten!
Wanneer komen die producten erbij in de outlet? Heb gisteren avond tot 23 uur zitten kijken en vanmorgen weer maar als ik het goed zie zijn er nog geen producten bij gekomen.
Beste Bredavuurwerk,
Ik wil het liever via de privé weg doen ( wat ik ook gedaan heb ). Ik heb jullie een aantal dagen geleden een privé bericht gestuurd via VWC en vanochtend een mail gestuurd naar jullie algemene mail met een vraag, maar krijg helaas geen gehoor.
Zit verhalen te lezen over dat de rage, full traction een omlabeling zouden zijn van de cruel traction, maar dat deze niet gelijk zijn aan de cruel traction.
Welke levert breda vuurwerk aan als je werkelijk een cruel traction hebt besteld? Echt de cruel traction of de omlabeling?
Gefeliciteerd met jullie nieuwe verkoper!
Danku!
De CT's staan klaar voor jullie! No worries.![]()
Grote vuurwerkhandelaren druk met voorbereiding: 'Echte fanaten en freaks blijven kopen'
BREDA - Moet vuurwerk verboden worden voor particulieren? Vuurwerkvrije zones, is dat misschien een idee? Net als vorig jaar vliegen de meningen over vuurwerk je al om de oren, al lang voordat de vuurpijlen dat doen. Maar de fanaten blijven kopen, stellen grote vuurwerkhandelaren in Breda. Rolf van der Horst: "Hier gaat het goed met de voorverkoop. De liefhebbers zijn al vanaf januari aan het bestellen."
Van der Horst stelt dat er bij hem in de zaak al meer besteld is, dan vorig jaar rond deze tijd. "Maandag hadden we een avond voor de echte 'freaks' en het was volle bak."
50.000 kilo vuurwerk
In de showroom is het dinsdagmiddag rustig. Achter de schermen, in de opslagbunkers, wordt stug doorgewerkt. Voorraad die binnenkomt wordt opgestapeld, naambordjes bij de schappen geplaatst. Het gaat bij Van der Horst niet over flauwe hoeveelheden. "We kunnen hier in totaal 50.000 kilo opslaan."
Op de dozen staan spectaculair klinkende namen als Blazing Devils, Alcatraz, Red Fury in Blue. Opvallend is dat het bijna allemaal om siervuurwerk gaat. "Dat is waar de mensen voor komen."
Ook Rob van Oosterhout uit Teteringen is helemaal niet ontevreden over de voorverkoop tot nu toe. "Met een ingevuld bestelbriefje naar de winkel komen, dat doen mensen steeds minder. De voorverkoop speelt zich echt af op internet." Een verschuiving dus, maar ook hier blijven liefhebbers terugkomen.
Hohoho... weinig kerstpakken verhuurd
Een derde Bredase vuurwerkhandelaar, Peter van den Broek, heeft wel het idee dat bij hem iets minder bestellingen binnenkomen dan vorig jaar. "Maar er wordt per klant wel veel besteld."
Van der Horst ziet ook meer grote dan kleinere bestellingen: "De vaders met zoontjes die voor twintig euro vuurwerk willen, hebben we in de voorverkoop nog weinig gezien. Door het goede weer hebben veel mensen ook nog niet echt het feestdagen-gevoel. Dat zie ik ook aan de verhuur van kerstpakken. Dat wil niet echt dit jaar."