Eerste knallen al gehoord ?

Hele dag stil hier, is overigens tijdens de hele kerst zo geweest naast wat cat 1 in mijn tuin. Als er klachten over overlast zijn vanuit noordwijk wil ik mensen toch vragen wat zij wel horen en ik niet ;)

Hier in Delft is het echt stil geweest, af en toe wel een plofje heeeeeel erg ver weg.
Maar vandaag zijn ze dan toch echt begonnen, tot nu toe 6 knallen gehoord maar dat zal ook niet meer zijn geweest dan een nitraatje.
Vind het wel sfeervol maar helaas worden mensen snel geërgerd en loopt het weer uit in overlast.

Flinke knallen hier(Drachten/Friesland) afgelopen nacht. Stiekem wel mooi, maar ook best storend, want je weet gewoon dat er mensen over gaan klagen! Aankomende dagen zal het alleen maar erger worden, waardoor ik er meer zin in ga krijgen! Goed uiteinde mensen..

Al die knallen. Verschrikkelijk! Laten we de verkoop van legaal vuurwerk verbieden! Dat zal ze leren.

Ben je niet goed bij je hoofd morgen begint de verkoop van legaal en je hoort nu knallen wat heefd dat er dan mee te maken

Hier in Kampen knallen ze vanaf gisteravond elke avond tussen 19.00 en 22.00 met de melkbus! Wat een heeeeeeeerlijke sfeer geeft dat zeg :) Vanavond weer heerlijk luisteren en misschien nog ff kijken! :D

Hier wordt het park regelmatig gebruikt als stookplaats. Dus knallen hoor ik er regelmatig vandaan komen. Met kerst ook al wat siervuurwerk de lucht in zien gaan. Maar hoe meer je richting het einde van December gaat, hoe meer je gaat horen en zien. En daar is helemaal niks mis mee :D

De hele dag stevige knallen de ijsbaan voor de deur heeft ook voordelen(denken sommige knalfreaks)de politie komt af en toe met een vaart van een halve kilometer de buurt in sjesen:p pakkans net als de temperatuur onder nul.

Op kerstavond eindelijk knallen en potten de lucht in in Brugge. Zelf ook staan schieten met de kids (kleinere spul en enkele potjes) leukkkkkk

Vanmiddag in de straat, stonden de kinderen al te knallen.
Rond etenstijd ging er wat meer de lucht in.
Nu is het al even stil.

Gorinchem e.o

Back
Bovenaan