Eerste knallen al gehoord ?

vannacht 0200 uur een rot klap. ging net slapen. leek wel of t bij de voordeur was. even gekeken door douche raam. er hing wel rook op straat bij t balkon van een buurtbewoner.

Hier is het sinds gisteravond gemiddeld 5x raak. Zal wel een Belgisch nitraatje zijn, maar toch schrik ik altijd wel even als ik beneden zit :p

Zelfs in duitsland hoor ik hard spul ahaha, denk ff van huis weg te zijn maar gewoon het zelfde verhaal

In breda ging het afgelopen zaterdag goed los, toen ik rond een uur of 9 mn aldi cat.1 vuurwerk aan t stoken was zag ik een paar km verder zeker 3 blokken de lucht in en 15/20 salutes tegelijk.

Heerlijk :)

hier in teteringen ging het gister avond ook goed los rond 22/23 uur een profblok met salute's:D

De keer dat ik het zag kwam het vanuit de asterdplas :)
Hier in steenbergen is het overigens wel erg rustig..

Hier toch erg stil, als ik buiten loop hoor ik wel het een en ander. Binnen pas een verschrikkelijke rotklap gehoord... Hopelijk blijft het ook zo, niet sfeerverhogend maar dan hebben de klagers minder te klagen!

GroenLinks zit hier in Overijssel liever dat het vuurwerk wordt afgestoken door Professionals. Zijn die mensen die dat vinden zelf nooit jong geweest, hebben die zelf nooit met een rugzak gelopen de hele dag en dan wat vuurwerk afsteken? Man wat kan ik mij daar aan ergeren zeg. Zullen vast mensen zijn die hele dagen binnen zaten en geen moment buiten hebben gespeeld vroeger.

hier is het opvallend rustig. dat was een jaar of 5 geleden wel anders..heel af en toe hoor je eens een cake of een enkele klap maar meer ook niet

Kon hem jammer genoeg niet zien, maar net ging er in de verte een (ik schat) 100 Schots blok de lucht in met een keiharde salute finale..

De carbidbussen worden hier en daar al getest, heerlijk :)
In de avond hoor ik ook al regelmatig een knal. Helaas ook in de nacht wat ik persoonlijk niet erg vind maarja.. Zoals we weten is het heerlijk zeikvoer voor sommige mensen.

Ik had er al zin in maar die knallen hier en daar zijn zo sfeer verhogend dat je er gewoon nog meer zin in krijgt! :D

Back
Bovenaan