Eerste knallen al gehoord ?

Dit is té gek voor woorden. Alles trilt, drukke wijk, veel kinderen, werkverkeer. Mensen die nu met c6'sjes of salutes aan het strooien zijn, zijn niet goed bij hun bovenkamer.

Laatst nog meer mensen gesproken, die hebben er ook last van. Ook vuurwerkliefhebbers pur sang.

hier is het soms ook gewoon oud en nieuw en soms is het dan paar dagen stil maar nog geen kwartier geleden ging er gewoon een pot de lucht in.... vind wel beetje vroeg maar goed

Hier vaak sochtends een harde knal rond 07:30...
Verder veel spul de lucht in, lijkt wel of het de 28e is joh.

Vind het niet echt erg, hier knalt het ook flink.
Stopt rond een uur of 5 snachts pas en rond 7 uur sochtends gaat het weer vrolijk verder.
Pak slaag vind ik niet nodig, maar spreek ze eens aan zou ik zeggen!
Heb gister ook een groepje aangesproken, die zijn toen langs de rivier af gaan steken ipv in de woonwijk.

het lijkt wel of er een start signaal is gegeven maar hier in de buurt is het los gegaan met zeer zware knallers niet leuk zorgt weer voor veel controle

Zag gister nog een mooie pot :) was meteen weer helemaal blij :D

En nu net een paar minuten geleden hoorde ik me toch een knal... voelde em gwn hier, geweldig is dat

Zag gister nog een mooie pot :) was meteen weer helemaal blij :D

En nu net een paar minuten geleden hoorde ik me toch een knal... voelde em gwn hier, geweldig is dat

Woon jij toevallig in de buurt van Amsterdam? Want ik hoorde een uur ofwat geleden ook een pittige knal.

Was vrij rustig maar het begint te komen. Vanavond is het wel raak iniedergeval. Regelmatig een zware knal.

Zojuist in de stilte van de nacht, toen ik naar huis fietste van wat vrienden, 50 meter verderop (achter een gebouw) een harde knal. Denk een nitraat o.i.d. Fietse er vlak langs ernaa, rook kwam nog van de parkeerplaats, haha!

Hier is het weken al raak. Ik woon aan een park waar de jongelui er naar hartenlust op los kallen. Hoor zo goed als iedere dag wel een (paar) cobra6. Zojuist schoot er een color ring thunder rocket de lucht in.

Wat een heerlijke pijl.

Stoor me niet aan alle knallen. Hoort erbij. Ben ook jong geweest en het geeft alleen maar kriebels. Maar ja nog 8 dagen.

Wat mij opvalt is dat de knallen hier véél zwaarder zijn dan andere jaren. Echt opvallend. Niet meer enkel nitraten maar...geen idee, cobra6 waarschijnlijk... maar ook wel nog zwaardere dingen. Ben eerlijk gezegd blij dat ik niet in een grotere stad woon, en de jaarwisseling in een rustig(er) dorp vier. Moet er niet denken aan drukke straten of pleinen waar met Cobra's gesmeten wordt...

Wat mij opvalt is dat de knallen hier véél zwaarder zijn dan andere jaren. Echt opvallend. Niet meer enkel nitraten maar...geen idee, cobra6 waarschijnlijk... maar ook wel nog zwaardere dingen. Ben eerlijk gezegd blij dat ik niet in een grotere stad woon, en de jaarwisseling in een rustig(er) dorp vier. Moet er niet denken aan drukke straten of pleinen waar met Cobra's gesmeten wordt...

Ik woon dus wel in een drukke stad maar in een redelijk rustige wijk. Hoor wel af en toe diepe dreunen in de verte. Ook een van mijn grootste gruwels zijn de drukke straten of pleinen waar met dat spul gesmeten wordt, de horror!

Back
Bovenaan