Eerste knallen al gehoord ?

Straks als de dagen langer worden, wordt dat allemaal wel minder joh. Pakkans groter, meer licht, tijd voor andere dingen.

Misschien zou dat categorie 1 meer gepromoot kunnen worden om mensen erop te wijzen dat ze relatief rustig kunnen stoken, zonder dat het gezeik oplevert.

Inderdaad en dat was een bizarre vette dreun zeg, volgens mij was het in Meerzicht want het trilde hier gewoon pfffffff

Was vlak bij san marina, denk 200m verder de wijk in. Dus nog geeneens in meerzicht, echt bizar. Ging alleen even een pizza en kapsalon halen en dan krijg je er ineens 4 prachtige shells en een topgevoel bij haha. Beetje jammer van die harde knal daarna.

Ook hier in Tilburg geen harde dreunen meer laat in de nacht.
Gisteren nog wel een dikke cake gehoord maar het wordt over het algemeen weer lekker rustig.

Weet dat het hier enorm slecht weer is geweest tijdens de jaarwisseling en baal er zelf ook nog steeds van. Wil toch vragen he, mochten er stadsgenoten meelezen, probeer het rustig te houden jongens. Het gaat op het moment prima, laten we hopen op beter weer dit jaar en dan komt het helemaal goed.

Alvast bedankt!
:wink:

Gisteravond werd ik wakker van een dikke salute cake (minimaal honderd shots 1,2 inch, waarschijnlijk nog wel groter) zelf ff buiten gaan kijken, maar zag alleen de flitsen en hoorde de dreunen, ik vind het niet zo erg maar kan me voorstellen de rest van de buurt wel. Wordt die kant op nog wel regelmatig wat aan blokken afgestoken helaas ...

Hier afgelope week 3 verdwaalde nitraat of thunderking knallen gehoord.
Was op zig wel ff lekker om te horen ..
Maar idd het knal tijdperk is nu wel voorbij...
In september zal er wel weer wat geknalt worden denk ik..
Dan zal het geknal en de mefia gekte wel weer aanwakkeren.

Hier in het dorp(prinsenbeek) is het nu ook helemaal rustig. Je kunt goed merken dat de carnaval er aan komt,voor vele dus ook een reden om het vuurwerk in de kast te laten liggen. Breda gaat het af en toe nog wel los, maar begint het ook minder te worden.

Back
Bovenaan