Eerste knallen al gehoord ?

Hier is het weken al raak. Ik woon aan een park waar de jongelui er naar hartenlust op los kallen. Hoor zo goed als iedere dag wel een (paar) cobra6. Zojuist schoot er een color ring thunder rocket de lucht in.

Wat een heerlijke pijl.

Stoor me niet aan alle knallen. Hoort erbij. Ben ook jong geweest en het geeft alleen maar kriebels. Maar ja nog 8 dagen.

Hier in Amsterdam hoorde ik de afgelopen 2 uur ook af en toe behoorlijke knallen voorbij komen.
Het lijkt hier af en toe wel de 31e !

Dr ging net nog een cake de lucht in. Kijk naar links niks. Ren naar douche raam(bovenwoning) en daar zag ik net t laatste schot de lucht ingaan. Iets te laat maar toch nog iets. :D

densta hoe deden ze dat?? met vuurpijlen ofzo?
best knap:p
hier vaak knallen soms hard soms zacht.
ik wacht lekker tot de 31ste 10 a clock!

Wat mij opvalt is dat de knallen hier véél zwaarder zijn dan andere jaren. Echt opvallend. Niet meer enkel nitraten maar...geen idee, cobra6 waarschijnlijk... maar ook wel nog zwaardere dingen. Ben eerlijk gezegd blij dat ik niet in een grotere stad woon, en de jaarwisseling in een rustig(er) dorp vier. Moet er niet denken aan drukke straten of pleinen waar met Cobra's gesmeten wordt...

Dat is hier ook hetzelfde, vorig jaar amper dreunen, nu om de paar uur wel een stevige knal

Zo'n 20 minuten geleden 2 potten gezien (denk warrior collectie), wat romeinse kaarsen en een knalpot (denk golden dragon), de sfeer begint er duidelijk in te komen...rock on

niet normaal hier in leeuwarden ik denk dat ik vandaag alleen al 17 knallers gehoord heb en dat was dan wel het hardere spul ik heb er verder geen last van ik snap de spanning en sensatie wel

vanavond zaten ze hier met dubbel bang strijkers te gooien paar gasten hier uit de flat dus jah ik maar een rotje gooien knallen ze net zo hard lol ^^

Van gisteren is het afsteken los hier. Tot gisteren avond een enkele knal. Gisteren enkele cake's, pijlen en harde dreunen gehoord:wink:

Back
Bovenaan