Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond waren er hier ook weer een paar die iets met lont hadden gevonden,t knalde aardig.
Gezien de kleurtjes,wel serieus siervuurwerk :yes:

Hier ook, ging weer een goede grote bak de lycht in. Net als drie dagen daar voor.. die was trouwens ontzettend wreed.

Ja ze knallen hier regelmatig en ik vind het allemaal prachtig. Maar elke keer denk ik weer doe dat nou niet, want hiermee geef je de zeur kousen en zeik snorren weer reden om nog meer over vuurwerk te gaan klagen..

Af en toe een dikke knal ver weg. Vermoedelijk geen legaal spul. Verder rustiger dan afgelopen jaren en zeker dan in de COVID tijd.

Ben nu een weekendje Texel. Ben al meerdere vuurwerkresten tegen gekomen, maar nog niks gehoord.

Afgelopen week een mooi doos uit mijn zolder raam mogen bewonderen. Windstil was het toen dus deze kwam goed uit de verf, maar het is nu echt zeer stil buiten. voorgaande jaren was er heel wat meer te horen..

elk weekend gaan hier in het dorp wel een paar potten de lucht in, verder af en toe wat knallen en jeugd die met cat1 loopt

De kinderen hier in de straat zijn al goed bezig geweest met cat1. Het grotere spul is in de avonden ook al regelmatig te horen. Prima sfeertje zo.

Het is hier jaarrond al wel redelijk gaande wat vuurwerk betreft, maar sinds het december is is het hier eigenlijk bijna dagelijks wel raak, vooral in de weekenden is er elke avond genoeg te horen en zien. Vandaag overdag ook al regelmatig wat geknal. En dan moeten de mooiste dagen nog komen... 😁

Waar het hier normaal zo rustig is, is het nu vanaf november wel elk weekend raak. Vanavond nog een dikke 30mm cake verderop gezien. Lekker hoor!

Deze avond gingen om het half uur 3 cakeboxen de lucht in. Helaas niet te zien.
Ook harde knallen, maar dat hoor is dagelijks.

Het leuke is dat ik overdag ook wel eens cat.1 vuurwerk hoor.

Gisteren waren er hier zowel overdags als sávonds meermaals knallen te horen van compounds,en ergens werd er ook iets van een salute shell of iets dergelijks geschoten,wat een dreun was dat.

Paar avonden zie ik al een cake een straat of twee verder geschoten worden.
Op de plaatselijke Facebook regent het weer klachten en daaruit maak ik op dat ze door de buurt heen lopen en her en der afsteken. Op zich wel mooi spul trouwens.

En de buurkinderen hebben denk ik de cat1 adventkalender gekregen, want iedere avond is er wel iets in de tuin daar. Maakt de kat alvast wat gewend weer, prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan