Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is genoeg te horen. Achter in de straat staan ze al elke dag met cat 1 en verder hoor je regelmatig knallen en ook aardig wat cakes/compounds.

Vind het tot nu toe erg rustig, hoewel ik wel een vermoeden heb dat sommige voorzichtiger zijn of minder gekocht hebben.
In een straal van zeg 50meter 3 huizen waar ik weet dat er shells geschoten werden en soms ook doordeweeks savonds, tot nu toe maar n enkele keer gebeurd.
Af en toe is een flinke dreun of een klein potje, moet wel zeggen dat er hier in het dorp 2-3 jaarwisselingen achter elkaar de pleuris uitbrak en de ME charges uitvoerde en er meerdere werden opgepakt. Ging ook nergens over toen, shells over het parkeerterrein de vonken vlogen tegen de ramen van de supermarkt.

Vind het tot nu toe erg rustig, hoewel ik wel een vermoeden heb dat sommige voorzichtiger zijn of minder gekocht hebben.
In een straal van zeg 50meter 3 huizen waar ik weet dat er shells geschoten werden en soms ook doordeweeks savonds, tot nu toe maar n enkele keer gebeurd.
Af en toe is een flinke dreun of een klein potje, moet wel zeggen dat er hier in het dorp 2-3 jaarwisselingen achter elkaar de pleuris uitbrak en de ME charges uitvoerde en er meerdere werden opgepakt. Ging ook nergens over toen, shells over het parkeerterrein de vonken vlogen tegen de ramen van de supermarkt.
Klinkt als een dorpje wat het landelijke nieuws gehaald heeft vorig jaar

Bijna elke avond wel. Niet vaak achterlijk harde knallen, maar veel cakes of boxen. Ik vind het niet erg, maar denk nog altijd dat dit soort dingen de traditie niet ten goede komt op de langere termijn…

Het valt mij tot nu toe heel erg tegen hier. Af en toe een knal of cake, maar veel meer is het niet. Volgende week verwacht ik wel meer

Het echte knallen zal wel vanaf vrijdag beginnen inderdaad als de kerstvakantie is begonnen.

Gisteren middag waren hier wat kinderen aan het knallen.
Overdag hoor je niet zo veel, in de avond gaat er toch wel regelmatig een cake af..

Tot op heden nog geen achterlijke knallen gehoord.

Ik hoor wel af en toe wat maar het valt me nog mee. Afgelopen weekend gooide de buurman een knaller in zn achtertuin...schrok me de touwt..ing

Het lijkt wel of het ieder jaar bij mij in de buurt iets minder wordt. Kan het mis hebben hoor maar da's mijn indruk. Dit vind ik niet erg maar in het weekend gaat er nog best wel wat af. Dat betreft voornamelijk siervuurwerk gelukkig. Goed voor de opbouwende sfeer in de loop naar de dag der dagen.

Kunt wel merken dat de mooiste vakantie van het jaar bijna begonnen is, gisteravond enkele cakes gehoord waarvan 1 redelijk dichtbij dus kon het mooi zien .

Nu sinds een uurtje ook alweer verschillende knallen gehoord :droolthum

Merk dat oud en nieuw dichterbij komt. Hier in Nijmegen is sinds begin van de week al elke avond raak met compounds en losse knallen

Hier leken ze vanavond wel wat carbid te schieten ofzo, wat een dreunen zeg. Ook wel boxen die je hoort gaan, dit is hier opvallend in de omgeving, normaal is het echt stiller.

Vanmorgen om 8:00 een mooie cake gezien toen ik op werk was. Top sfeertje om zo met een warm bakkie even buiten te lopen. Oud en nieuw komt dichterbij!

Hier in de omgeving lijkt men ook steeds vaker dingen met lont te vinden en dat aan te steken,zonde dat ik er tot zover alleen maar de audio van hoor :frusty:

Eind oktober heel veel zware knallen een paar avonden lang. Politie reed toen heel veel rond. Laatste weken best stil. Soms een knal en soms een cake

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan