Eerste knallen al gehoord ?

Hier in de buurt(Raamsdonksveer) wordt net zoveel geknalt als in de voorverkoop dagen normaal gesproken. totale chaos op sommige momenten..

Al een paar dagen niks meer gehoord. Tot gister avond nog een knal. Dreunde lang door. Wat t was, geen idee. Maar wel weer iets gehoord.

Kwam vrijdag uit school liep langs een parkje en 2 jongens die achter me liepen (kende ik niet) waren al een beetje aan het rommelen en doen. Dus ik hield ze een beetje in de gaten, en voor dat ik het zelf in de gaten had hoorde ik een aangestoken lont achter me. En binnen 5sec was er een behoorlijke rot klap denk toch wel harder als het 'gewone' belgische spul. Voor de rest hoor ik zeker de laatste tijd behoorlijk wat knallen.

Ik vind het bijna irritant worden gewoon :p.
Ik heb al zeker iets van 20 knallen gehoord deze avond.

Irritand? dat nooit!
-----------
Elke avond wel een cake te horen hier in de wijk. alleen is dat slecht voor mij want kan dan nog minder goed wachten!:P

Hoor hier vanavond ook al een stuk of 10 knallen tot nu toe, vannacht zelfs om half 2 ofzo nog :p
Vanmiddag ook 4 zeer harde knallen gehoord die erg dichtbij waren, een vriend kon 't niet laten. So be it :p

Gister avond. FF denken, 2 cakes van 10 schots, grote effecten (knallen waren luid). Rond 2 uur later nog 2 a 3 cakes, waarbij ik er 1 heb kunnen zien. Uhm dus ja, drukke avond gisteren in Gouda xD

Het begint dit weekend wel te komen ja. Begin van de avond in Scheveningen een paar flinke knallen, maar ook hier zijn wel wat flitsen te zien inmiddels!

Vandaag is het ook weer behoorlijk druk geweest qua knallen. Om de 5 minuten wel 1 harde knal te horen, van denk 5 uur tot 10 uur vanavond.

Back
Bovenaan