Eerste knallen al gehoord ?

kben eergister opgepakt met cobra 6 kwam er gelukkig met een waarschuwing vanaf.

Opgepakt betekend heel wat anders hoor :p
Ze doen al moeilijk als je rotjes afsteek, en elke agent weet inmiddels wat een Cobra is en hoe deze eruit ziet, en geloof me .. ze gaan jou echt geen waarschuwing geven

''Jongeman, dit is zwaar verboden vuurwerk, maar je krijgt een waarschuwing''

Een kind van 12 die een rotje afsteekt word al naar halt gestuurd, dus laat staan dat jij hiervoor een Waarschuwing kreeg :p

Niet meer reageren op dit kansloze bericht van djinoboy12, dan is zijn lol er snel vanaf dit hier te plaatsen.
On topic dan maar weer.

was gistere aan het werk, hoorde ik een paar knallen...
zeg zo heb er ook alweer zin in,
zie ik dat de 31e op zaterdag valt, dan moet ik dus wss werken.
@halve dag verpest, kan ik echt nie hebbe xD

Vanavond tijdens het hardlopen weer een aantal beste knallen gehoord. Enkel knallen nog een sier.

hier in leeuwarden valt t nog mee was zaterdagavond ff in sneek en zag toen een mooie cake de lucht in gaan :D heb dr weer zin in :p

zo dan dit weekend in breda geslapen.
Nou daar weten ze wel wat knallen is!
Wel stuk of 8 dikke (denk cobra achtige) knallen gehoord.
maar eigenlijk wel *****n voor de niet liefhebber mensen die daar wonen.

ben pas verhuist en waar ik nu woon word helemaal nix geknalt.
eerlijk waar heb nog geen rotje gehoord hier.

Hier loopt een groepje tuig rond van een jaar of 13 die heel de dag door lopen te knallen, maakt niet uit waar, net kwam ik terug van mijn werk en werd ik bijna van me fiets gereden door de vluchtende jongeren.

Doe het lekker op een dijk of waar dan ook, maar niet midden in een woonwijk, dat vind ik echt niet kunnen.

zo dan dit weekend in breda geslapen.
Nou daar weten ze wel wat knallen is!
Wel stuk of 8 dikke (denk cobra achtige) knallen gehoord.
maar eigenlijk wel *****n voor de niet liefhebber mensen die daar wonen.

ben pas verhuist en waar ik nu woon word helemaal nix geknalt.
eerlijk waar heb nog geen rotje gehoord hier.

Breda gaat lekker ja, in Tilburg wordt ook lekker geknald vooral diep in de nacht hele zware knallen. Hier in breda is het 's avonds om het half uur wel raak.

Vanmorgen om 05:50 uur een enorme dreun en net om 19:45 uur weer 1.
Een knalletje is leuk, maar deze zijn echt niet verantwoord en dan ook de tijden...

even terug komen op me vorrige post!
Vertel ik een paar dagen terug dat ik nog geen knal in me dorp heb gehoord.
Gister was het dan eindelijk zo ver.
Vincmeister van dit forum was gezellig bij mij op bezoek.
tot me verbazig hoorde ik de 1e knal in mijn dorp.
Ik en Vincmeister waren nog al verbaast want dit was werkenlijk de 1e knaller die ik dit jaar in mijn dorp heb gehoord:p

Laatst bewerkt:
Denk dat gisteren hier in Gouda er wel veel telefoontjes zijn binnen gekomen bij de politie. Hoorde heel veel mensen zeiken. Maar goed, de hoeveelheid veel te harde knallen waren ook niet normaal gisteravond. Leek wel ff oud & nieuw.

Net ff 2 grondbloemen, 1 rotje en 1 babypijl knetter afgestoken. Kon het niet laten :p. Bij ons in de buurt is het nog erg rustig, nog geen knal gehoord.

Back
Bovenaan