Eerste knallen al gehoord ?

Gister brandde die rotjes die ik van Sint had gehad toch wel erg in zak toen ik uit m'n werk kwam. Lekker in het bos een kringetje van gemaakt (:

Hier hoor je als de school hiervoor uit is allemaal knallen, zie hier en daar ook allemaal stukjes strijkers liggen. Maar soms zijn de knallen toch wel harder, richting de kant van de Fenix en Colour Salutes, maar dat zou ik niet durven zeggen. Zijn in ieder geval harde knallen.

S avonds in de weekenden breekt de hel los. Vooral op vrijdag dan lijkt het soms wel oud en nieuw.

Er is geen dag dat niet voorbij gaat zonder vuurwerk.

Ook al wat pijlen gezien, stuk of 5 achter elkaar. In de verte hoorde ik nog een cake, en zag de crackling net boven de huizen.

En ik draag mijn steentje bij, heb me een Lesli Vet Vuurwerk! pakketje gekocht. Crackling balls (8 stuks), Crackling pallets(10 stuks?), Gillende keukenmeiden (5 stuks), Grotere fontijnen (2 stuks), Kleinere fontijnen (4 stuks), Klein tankje (1 stuk) De saaiere dingen: knalerwten, sterretjes.
Heb me ook nog een doosje Knetterlinten gekocht bij een Lesli winkel. (20 stuks) En die gaan best hard hoor!
Zeker aanraders!

Tristen, heb pas hetzelfde pakket gehaald bij de Welkoop.
Leuk pakket en goede kwaliteit vind ik wel.
Elke avond steek ik wel iets aan uit dit pakket, maar die crackling gaat best hard zo in de tuin, dus daar wacht ik nog even mee:)
welkoop.jpg

Gisteren avond ging het aardig los hier, een mooie cake gezien, en flink wat knallen gehoord.

Je merkt dat er steeds meer word geknalt buiten, meer mensen praten over de jaarwisseling, foldertjes komen binnen, het komt echt dichtbij.

Gister avond nog een paar knallen (red dichtbij gehoord). Was al een tijdje akelig stil. En vrijdag op zaterdag nacht om 03:50 in de pauze nog een behoorlijke harde knal gehoord.

Nog niet echt cakes gezien of gehoord maar soms hoor je hier knallen waarvan ik zeker weet dat het geen gewone nitraten of vlinders zijn. De laatste kwam in de buurt van een cobra 6 had ik het idee

Vanmiddag op het werk zag ik iemand volgens mij een Cobra 6 aansteken, hij rende weg, een korte vlam en een heerlijke dreun.
Iedereen op het werk stond "HEY OPDONDEREN MET DIE ZOOI" maar ik vond het heerlijk hehe.
En in de nacht aardig veel knallen hier!

vanavond een heerlijke dreun gehoord.Ging korte tijd later de hond uitlaten, gelijk een undercover wagentje wat mij heel langzaam passeerde.

Hier begint het ook eindelijk een beetje los te gaan. ik heb er zin an!:D

Bij mij ook, soms flinke dreunen. Alleen vanavond nog 1tje gehoord. De rest was echt meer in oktober/november...

Dat waren geen rotjes.... :P

Vanochtend op school nog een Colour Salute of Labomba in het rookhok. En iedereen rende keihard weg en de conciërges maar zoeken naar de dader(s) xD Ik keek vanuit de fietsenstalling, en die nitraten geven beste klappen!

Back
Bovenaan