Eerste knallen al gehoord ?

Gisteren rond 14:00 uur een pijl met crackling effect de lucht in zien gaan, het eerste stukje siervuurwerk, knallen zijn hier al veel te horen.

Het lijkt wel alsof ze hier dagelijks met Salute's & cobra's strooien, althans in het weekeinde. Doordeweeks moet je het houden op 10-15 nitraten/vlinders op een gemiddelde avond. Maar godsamme zeg, heb zaterdag avond 3 salute's de lucht in zien vliegen en nog een stuk of 5-10x Cobra 6 op de grond horen klappen in de verte, althans aan de dreun te horen. Jah het gaat hier al lekker los, mij hoor je niet klagen ;^^

Gister EINDELIJK de 1ste cake de lucht in zien gaan. Tenminste het laatste gedeelte. Want stond natuurlijk weer te laat te kwijlen bij t raam. Wat ik er nog van zag was een prachtige blue mines.

ik hoorde van een vriend van me dat het bij hem in de buurt was, een oud schuurtje helemaal opgeblazen, ik hoorde het hier al erg hard maar het was dus aan de andere kant van zaandam :bonk:

Hoorde deze avond twee cakes maar ik hem op mijn kamer een rolgordijn dus ben ik eerst een half uur bezig om dat ding omhoog te krijgen en dan ben je natuurlijk alweer te laat.

Gisteren tijdens de sinterklaasviering bij ons thuis werden we een beeje opgeschrikt door een knal van buiten. Hoorde nog wel de stijgkracht van een vuurpijl dus het zal een 'lawinepijl' geweeest zijn. Knal dreunde wel lekker door! Daarnaast de laatste tijd veel kleinere knallen van nitraten gehoord, tot het vervelende aan toe. Laat ze lekker wachten. Dat ze de laatste 3 dagen van het jaar knallen dat maakt me niet uit, maar nu al?

Gisteren tijdens de sinterklaasviering bij ons thuis werden we een beeje opgeschrikt door een knal van buiten. Hoorde nog wel de stijgkracht van een vuurpijl dus het zal een 'lawinepijl' geweeest zijn. Knal dreunde wel lekker door! Daarnaast de laatste tijd veel kleinere knallen van nitraten gehoord, tot het vervelende aan toe. Laat ze lekker wachten. Dat ze de laatste 3 dagen van het jaar knallen dat maakt me niet uit, maar nu al?

Nepfreak:p Laat ze maar lekker knallen hoor. Ik kom er hoe langer hoe meer door in de stemming:cool:
Afgelopen vrijdag bij een vriendin van me geweest. Daar in de straat echt een loeiharde dreun (cobra 6 vermoed ik)
Kwam gelijk helemaal in de stemming.

Het gaat er wel op hier... Als je het raam open hebt en je ligt 's avonds na het eten eventjes op bed te relaxen van de harde werkdag, dan hoor je het wel allemaal in de verte. Laatst ook eentje vrij dichtbij. Niet super harde knallen maar wel leuk hard zeg maar...

Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

Heb jij al knallen gehoord?
En wanneer begin jijzelf met knallen?

ja ik heb al knallen gehoord ben zelf nu al weer 3 maanden bezig met afsteken en ben ook al op gepakt geweest maar ik ben der met een waarschuwing van af gekomen

Back
Bovenaan