Eerste knallen al gehoord ?

Heb hier sinds zondag elke avond precies 1 knal gehoord (met uitzondering op dinsdag, toen was er niets).
Heerlijk gevoel!

Gisterochtend op de bushalte waren er ook een paar jochies die wat rotjes aan het afsteken waren, wel grappig xD

het was in onze buurt altijd erg om deze tijd het leek soms wel oorlogs gebied,maar sinds dat polen vuurwerk gedoe word hier veel gepatrouilleerd door de politie en is het nu echt erg stil.er zit in onze buurt veel stasi en veraders liggen op de loer

Gisteren in regio Arnhem weer een mooie cake gehoord en gezien. was volgens mij iets van 25 schoten krijg er ook echt weer helemaal zin in!

Woh, er ging hier net een mooie cake de lucht in, groen en rood, crackling en dikke finale knallen. Baal ervan dat ik het niet heb kunnen filmen, vanaf nu zal ik mijn cam standby laten staan, deze cake was echt mooi...

Ik pas 4 pijlen gezien dit seizoen. Dat was het enigste sier... Dat was 2 weken terug savonds in het weekend.

Je hoort hier wel iedere dag knallen. Iedere doordeweekse avond wel 1 in het weekend per dag 3-4!

Heerlijk! Ik stook zelf mijn sterretjes Morning Glory's ik wacht nog wel met het echte vuurwerk! :)

Gister ofzo hoorde ik in eens een knal van buiten. Niet echt een harde, maar meer een rotje ofzo. Ik kijk om, zie ik ineens twee koters lopen... Zwaaien naar me.. LOL. Waren kleine koters... Zal die koter wel zijn die elk oud en nieuw even bij mij komt buurten vanwege het vuurwerk :P

toen ik een paar dagen geleden naar bed ging hoorde ik een pot de lucht in gaan, ik door de ramen kijken maar niks zien, geeft best een ***gevoelxD

toen ik een paar dagen geleden naar bed ging hoorde ik een pot de lucht in gaan, ik door de ramen kijken maar niks zien, geeft best een ***gevoelxD

Haha dan baal je hé? Ik zag gisteren alleen de lichtflitsen, maar de effecten kon ik dus net niet zien. :p Overigens kan je merken dat het weer weekend is, knalt toch wel redelijk veel hier. Ik schat toch wel zeker tussen de 10 en 20 knallen op een avond.

Vandaag is het al de hele dag mistig hier, knallen heb ik toch niet veel gehoord maar af en toe wel, krijg je der meteen extra zin in.

bij ons is t bijna elke avond raak lawinmepijlen explods enz.
kben eergister opgepakt met cobra 6 kwam er gelukkig met een waarschuwing vanaf.

bij ons is t bijna elke avond raak lawinmepijlen explods enz.
kben eergister opgepakt met cobra 6 kwam er gelukkig met een waarschuwing vanaf.

Aangezien je pas een nieuw lid bent wekt dit bericht weinig geloofwaardigheid in jou als lid... Als je gepakt wordt met een Cobra 6 krijg je niet zomaar een waarschuwing, aangezien Cobra 6 geclassificeerd is als 1.1 G vuurwerk. Het is dus zwaar illegaal vuurwerk, en geloof me, jongens als jij wil de politie graag hebben.

Back
Bovenaan