EDRUCO [Kapellen]

NIEUWS

17.12.10 - MIRAFLORES TERUG IN VOORRAAD !

Het Miraflores assortiment (Art. 2090) met 4 verschillende 100-shots batterijen is vanaf heden opnieuw te koop !

17.12.10 - MULTI MINE COMPACTS IN VOORRAAD !

De kleine, maar kwalitatief hoogstaande, mine batterijen zijn nu ook terug te koop. Verkrijgbaar in verschillende effecten. Kijk in onze rubriek "batterijen" onder de artikelnummers 2536-2537-2538 en 2539.

Ik zie dat ze twee 10.000 shots rollen voor 12,50 verkopen. Das toch wel erg goedkoop? Soms kost 1 rol al een tientje...

Ik zie dat ze twee 10.000 shots rollen voor 12,50 verkopen. Das toch wel erg goedkoop? Soms kost 1 rol al een tientje...

Da's volgens mij alleen wel de prijs van vorig jaar. Als ze van de juiste kwaliteit zijn is het een nette prijs.

Wel bizar dat ze tegenwoordig maar twee maanden nodig hebben om aan hun jaar omzet te komen ipv de tig een aantal jaren geleden, dus dat betekent juist dat deze zaak echt bloeit :wink:
:rolleyes::bonk:

Laatst bewerkt:
Het is spijtig. Ze hebben daar echt wel leuke producten voor eerlijke prijzen. Vooral hun eigen lijn is een gelijkwaardig maar goedkoper alternatief voor de Bonbridge cake's. Deze zaak heeft echt wel potentie.
Maar ik heb, na aanleiding van een reportage op het Belgische nieuws, zo het idee dat ze zich tegenwoordig meer richten op de Belgische klanten dan het lokken van Nederlandse liefhebbers.

Ook hier maar eventjes geweest en snel nog stiekem een paar foto's geschoten op me htc...

imag0091q.jpg

imag0090jj.jpg

imag0088r.jpg

imag0089o.jpg

Was wel aardig wat op voorraad, dus dat is dan wel een pluspunt.

Als je goedkope pijlen wilt maar goede, neem 110% zeker rocketpack 8 mee.

Hier zit ong. 24,5 gram kruit in maar knallen behoorlijk hard met een goed boeket. Los pakje a 8 stuks is 13,50, bij 3 pakken 11 euro per pak maar!

Back
Bovenaan