EDRUCO [Kapellen]

heb je hier producten van pyrostar en crown gezien? ik zie die namelijk bij hun producten of de site niet staan, echter staat het wel in hun merkenlijst.

Nee want die oetl*l ( wat zeg ik nou toch) van een vent kwam al weer terug..

Ze hebben ong. de volgende

- 10 - 20 shots vlindermatten met timefuse
- Chainthunder 100 + 500
- 5-10-20 duizend rol
- Hindoo 1000 +( 3000 weet niet zeker)
- traca van pyrostar
- Celebration cracker 3000
- connector 100k

Van pyrostar hadden ze voornamelijk wat kleinere knallers, ook die bij de pyroshop uit de handel zijn. Van crown hebben ze dacht ik niks meer, hoogstens wat kleinigheden.

Waarom? omdat ik er al jaren kom. Die vent is wel zo incapabel als een doperwt. Hij verdraaid zijn eigen woorden tot het klopt aan de situatie, alleen zijn visie van vuurwerk en merken bestaan, Pyrostar is bijv. een nederlands merk en geen belgisch, dat is echt 10000% zeker, Vriendelijheid kent ie niet en hij is verschrikkelijk beidehand. Elk jaar wel ruzie met die zak en het was maar dat ik iets moest terugbrengen, want voor de rest kan die vent gewoon de ... krijgen.

klant komt aan balie, meneer kijkt op ze pc ondertussen:

'' Zo eindelijk alles ingevuld?
' Nee nog niet, we twijfelen nog even over iets.
'' Ooh ja dat is jammer dan ja.
' wacht een minuut en loopt dan terug naar de potten toe.
'' meneer komt toch even kijken: zo wat was nou je probleem?

bah, echt de meest waardeloos belg die je maar kan hebben...

MULTI MINE COMPACTS IN VOORRAAD !

De kleine, maar kwalitatief hoogstaande, mine batterijen zijn nu ook terug te koop. Verkrijgbaar in verschillende effecten. Kijk in onze rubriek "batterijen" onder de artikelnummers 2536-2537 en 6117.

-------------------------------------------------

DE CORSAIR STRIJKER VAN WECO

De Corsair Strijker van WECO is gearriveerd!!! Voor meer informatie, kijk op onze website onder de rubriek "knalvuurwerk"

Moet je iets speciaals hebben om bij edruco te kopen? Een kvk ofzo? Of ken je gewoon zonder problemen knalvuurwerk kopen?

zonder probleem kun jij je spullen daar kopen.
Maar wel spullen wat belgisch/europees gekeurd is.
Lawinepijlen en dikke vlinders worden al tijden niet meer legaal verkocht.
Geen zorgen nitraten enzv kun je gewoon legaal kopen.
Echter het invoeren/mee nemen na het buitenland kan wel strafbaar zijn!

Ik begrijp t risico van illegaal meenemen. maar ik ken dus wel nitraten meenemen en vlinders? ken ik ergens zien wat ik wel en niet kan meenemen?

En dus geen kvk ?

Iemand enig idee hoe het met deze winkel stond in december na al de berichten over Alpeco, waren ze gewoon open etc etc ?

Iemand enig idee hoe het met deze winkel stond in december na al de berichten over Alpeco, waren ze gewoon open etc etc ?

Ben hier de laatste dag van vorig jaar geweest in de late middag. Koppenlopen was het. Niet te doen. Bij Alpeco was er tegelijkertijd bijna geen kladizie en het personeel zoals gebruikelijk enorm onbeschoft. Maar in beide winkels waren bijna geen pijlen meer te krijgen toen, hoop en al nog wat knalpijlen.

Helaas zie ik onder het kopje knalvuurwerk veelal staan uitverkocht! bij de matten,
Vroeger ben ik hier een paar keer geweest,, omdat alpeco er schuin tegenover zit.
Maar goed, misschien dat ik hier toch binnekort eens een kijkje ga nemen,
die doorlont doos van 119,- is voor die prijs nog wel te doen denk ik!

no offence, maar die filmpjes zijn in china gemaakt en dan lijkt het allemaal wat mooier. Verkijk je niet op een filmpje.

NIEUWS
04.10.13 - GRATIS GESCHENK VANAF 5 OKTOBER !

Voor elke aankoop hoger dan € 100, gratis geschenk in de winkel. Voor meer informatie, neem contact met ons op via telefoon (+32.3.605.09.67) of e-mail.

Back
Bovenaan