EDRUCO [Kapellen]

:cry:kan ik hier heen fietsen vanuit breda? ik wil namelijk hun harde vuurwerk. duurt 6 uur fietsen ofzo:cry:dus ik beantwoord mijn eigen vraag

Laatst bewerkt:
NIEUWS
13.11.08 - PROMOTIES EN GRATIS VUURWERK !!!

"Edruco Vuurwerk" schenkt vanaf 14/11 t/m 23/11 aan al haar klanten GRATIS feestvuurwerk bij aankoop vanaf 100 €uro. (aktie geldt niet voor producten die in promotie staan). Bovendien staan gedurende deze periode 2 van onze topartikelen in promotie. Neem een kijkje in onze rubriek "Promoties" voor meer info !

CONNECTOR 100.000 SHOTS
Chinese rol van van 12 meter lang d.m.v. een connectie systeem. Normale prijs 75,00 €uro. Nu 57,50 €uro Aktie loopt t/m 23/11 of zolang de voorraad strekt. Vrij verkrijgbaar voor buitenlandse particuliere klanten !

NITRATE THUNDER
100 nitraatknallers (lont) met zéér harde knal ! (10 doosjes van 10 stuks in één verpakking). Normale prijs : 40 €uro. Nu 29,50 €uro. Deze promotie geldt van 14/11 t/m 23/11 of zolang de voorraad strekt. Artikel vrij verkrijgbaar voor buitenlandse particuliere klanten.

l_product266.jpg

ik vind dit toch wel een hele goede winkel hoor. goede producten en goede prijzen. de service is prima. ik stuurde vandaag een mailtje met diverse vragen over hun vuurwerk/winkel. ik kreeg binnen een half uur een mailtje met antwoorden.:) ik weet nu wat meer hoe het in zijn werking gaat bij edruco en daar ben ik zeer blij om.:D het geeft me het gevoel dat het een goede winkel is.

Laatst bewerkt:
NIEUWS
17.12.08 - PIJLENPAKKETTEN TEGEN STUNTPRIJZEN

Neem een kijkje in onze rubriek "Promoties". 2 pijlenpakketten uit ons gamma worden tijdelijk aangeboden tegen een stuntprijs wegens "einde reeks" ! Deze actie geldt zoland de voorraad strekt !

Deze pijlen pakketten zijn wel gaaf.

Het gaat om deze:

foto 1 : Night Fever: 6,95

foto 1 : Sky Parade: 10,95

Laatst bewerkt:
NIEUWS
13.11.08 - PROMOTIES EN GRATIS VUURWERK !!!

"Edruco Vuurwerk" schenkt vanaf 14/11 t/m 23/11 aan al haar klanten GRATIS feestvuurwerk bij aankoop vanaf 100 €uro. (aktie geldt niet voor producten die in promotie staan). Bovendien staan gedurende deze periode 2 van onze topartikelen in promotie. Neem een kijkje in onze rubriek "Promoties" voor meer info !

CONNECTOR 100.000 SHOTS
Chinese rol van van 12 meter lang d.m.v. een connectie systeem. Normale prijs 75,00 €uro. Nu 57,50 €uro Aktie loopt t/m 23/11 of zolang de voorraad strekt. Vrij verkrijgbaar voor buitenlandse particuliere klanten !

NITRATE THUNDER
100 nitraatknallers (lont) met zéér harde knal ! (10 doosjes van 10 stuks in één verpakking). Normale prijs : 40 €uro. Nu 29,50 €uro. Deze promotie geldt van 14/11 t/m 23/11 of zolang de voorraad strekt. Artikel vrij verkrijgbaar voor buitenlandse particuliere klanten.

image

Zijn die nitrate thunders eigenlijk legaal met KvK?

16.01.09 - 30% KORTING TIJDENS JANUARI 2009

Tot het einde van de maand januari krijgt u 30% korting op al het feestvuurwerk in voorraad ! Deze korting geldt op de stuksprijzen tentoongesteld in onze toonzaal (niet op reeds geldende promoties !). Opgelet : Onze toonzaal is enkel open op vrijdag van 9.00 t/m 17.30 uur.

LET OP :

DE PETARDS HUA LIANG ZIJN UITVERKOCHT BIJ EDRUCO, EN ZE KOMEN NIET MEER TERUG IN VOORRAAD.

Verder komen andere/nieuwe producten bij edruco rond juli weer binnen (dit is de verwachting)

Laatst bewerkt:
NIEUWS
02.02.09 - 15% GRATIS VUURWERK

Indien u vóór 30 juni 2009 bij Edruco vuurwerk aankoopt voor een minimum bedrag van 125 €uro krijgt u daarbovenop extra 15% GRATIS vuurwerk. Vb. U koopt voor 200 €uro aan feestvuurwerk dan betaalt u dus 200 €uro en kiest u zelf nog GRATIS voor 30 €uro vuurwerk uit ! Deze actie geldt niet voor lopende promoties !

http://www.edruco.be/index.aspx

Alleen het pakket sky parade is nog in promotie. die andere is er uit gehaald. De promotie is geldig tot juni/ zo lang de vooraad strekt.

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die nog eens willen, er zijn nieuwe openingsuren.
Deze zaak is dus gesloten tot aan oktober!

Zie ook de openingstijden op hun site.

En hoe bedoel je, de winkel is om zeep geholpen. Vooral zo doorgaan zeg...

dat kan je makkelijk beloven een aanbieding van 15% gratis vuurwerk tot 30 juni als je tot oktober gesloten bent.
je heb gelijk jupilerfreak

NIEUWS
13.11.09 - PROMOTIES

Vanaf dinsdag 17/11 zullen tal van artikelen aangeboden worden tegen sterk verminderde prijzen. Deze actie blijft geldig t/m 31/12/2009 of zolang voorraad strekt. U vindt deze producten terug in de rubriek "Promoties".

http://edruco.be/index.aspx

Back
Bovenaan