EDRUCO [Kapellen]

Blijft edruco draaien? Aangezien alpeco zijn deuren heeft gesloten?

Ik heb toevallig net naar Edruco gemailt hiervoor, want ik was vandaag in baarle, maar de ring thunders waren niet meer te krijgen i.v.m. dat alpeco faliet is. Dus als ik een antwoord heb laat ik het wel weten. Er staan wel 2014 cakes op bij Edruco.be , dus wie weet.

Ik heb toevallig net naar Edruco gemailt hiervoor, want ik was vandaag in baarle, maar de ring thunders waren niet meer te krijgen i.v.m. dat alpeco faliet is. Dus als ik een antwoord heb laat ik het wel weten. Er staan wel 2014 cakes op bij Edruco.be , dus wie weet.

Top dankje!

Ben hier vanmiddag en stond voor een gesloten poort, ook al gaf de site aan dat ze open waren vandaag. Bij Alpeco was er daarentegen wel volk en ook behoorlijk wat mensen aan het werk in de winkel.

Is iemand na het bericht van reverze toevallig nog langs geweest? Telefoonnummer op de site is buiten gebruik. Ook een beetje vaag.

Groet

Nee dat klopt inderdaad. Ben er in augustus heen gegaan en toen was het al gesloten. Pand was zelfs al leeg.
Ik heb geen idee of het los van alpeco is maar het edruco huismerk staat nu bij alpeco te koop.

Nee dat klopt inderdaad. Ben er in augustus heen gegaan en toen was het al gesloten. Pand was zelfs al leeg.
Ik heb geen idee of het los van alpeco is maar het edruco huismerk staat nu bij alpeco te koop.

Er was zeker wel een verband tussen de twee winkels en volgens mij ook dezelfde eigenaar ( zang ) hadden maar wel appart van eljaar draaiden. Daarom was ik zo verrast toen ik het net las, maar het feit dat de Edruco spullen nu aan de overkant staan zegt eigenlijk genoeg en ik moet zeggen dat ik dit verdomd jammer vind want ook Edruco was naast Alpeco een begrip in vuurwerkland :cry:

Was vanochtend speciaal vroeger opgestaan om hier voor mijn werk nog langs te kunnen gaan, had een afspraak in de buurt, ideaal dus.

De heenrit had behoorlijk wat voeten in de aarde, het was niet alleen de dag met de drukste ochtendspits van het afgelopen jaar, het was ook nog eens de dag dat veel mensen verkozen een ongeluk te veroorzaken op de Antwerpse Ring.. Alles van voorbijgaande aard, een drie kwartier later als voorzien er toch geraakt.

Mijn gevoel dat Kapellen zeker niet dood is qua vuurwerkverkoop werd direct bevestigd toen ik de parking op reed, stonden toch een zevental wagens. De oprit was feestelijk versierd met ballonnen en stickers die duidelijk maakten waarover het vandaag ging, de héropening en leuke kortingen.

Mooie zaak, eenvoudig maar overzichtelijk ingericht. Bij het binnenkomen loop je op de tafels met de grote doorlontboxen en de muur daarachter stalt zowat alle assortimentspakketten uit, werd spontaan gelukkig toen ik zag dat de Happy Holidays, Monda.. er weer allemaal bijzijn. Vermeldenswaardig is de vitrinekast met Bonbridge artikelen aan de linkerkant, hier stonden bijna alleen maar nieuwe cakes van bonbridge waaronder veel 500grammers. Aan de rechterkant hingen de pijlen, mengeling van Bonbridge en Pyrostar (knalpijlen bonbridge, jewel-pakket, star emotions...)

Op een sporadische mat na zijn de prijzen hetzelfde als vroeger, sommige artikelen zijn goedkoper geworden.

Zelf ben ik niet lang kunnen blijven en heb verder niks meegenomen, maar kom hier binnenkort zeker terug. En ook al komt 'vroegah' nooit meer terug, de gedachte dat Bonbridge helemaal terug is én er nu ook een aanzienlijk stuk meer keuze gaat zijn op de Belgische vuurwerkmarkt maakt gewoon dat deze winkel zeker een bezoekje waard is.

Vandaag een bezoekje gebracht bij Edruco. Er zijn tal van nieuwe produkten tentoon gesteld. Veel nieuwe Bonbridge batterijen, een mooie collectie van Heron en ze hadden ook nieuwe zinkpijlen. Het was het rijden zeker waard.

Back
Bovenaan