aadjogfanaat
VWC lid
Ik zie dat ze erg leuke nieuwe mixed effect blokken hebben en fan shape blokken, goed bezig daar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijft edruco draaien? Aangezien alpeco zijn deuren heeft gesloten?
Ik heb toevallig net naar Edruco gemailt hiervoor, want ik was vandaag in baarle, maar de ring thunders waren niet meer te krijgen i.v.m. dat alpeco faliet is. Dus als ik een antwoord heb laat ik het wel weten. Er staan wel 2014 cakes op bij Edruco.be , dus wie weet.
Edruco is al een maand of 3 gesloten.
Nee dat klopt inderdaad. Ben er in augustus heen gegaan en toen was het al gesloten. Pand was zelfs al leeg.
Ik heb geen idee of het los van alpeco is maar het edruco huismerk staat nu bij alpeco te koop.
Edruco heeft nieuwe eigenaars. De winkel is vanaf heden terug open. Meer info vind je op de website: www.vuurwerkedruco.be
Potverdorie. Ik zie nieuwe Bonbridge artikelen. Even in m'n ogen wrijven hoorAlleen de prijzen, meeeeeh
![]()
Op 9 december is er in edruco een promodag met tal van leuke acties https://www.facebook.com/events/676359365796628/