Earcatcher

Ik had hem toch maar besteld, hoewel ik op demo's teleurgesteld was in de versie 2010. Ik vond hem nog nét goed genoeg om toch te bestellen. Maar wat was ik aangenaam verrast toen ik zag dat ik de 2009 versie kreeg! :D De 2009 versie is ronduit geniaal! Echt net zo goed als vorig jaar: fantastisch dus! Ik was helemaal blij met mijn cake.

toch onvoorstelbaar hoe zo'n top importeur het in zn hoofd haalt om bij een andere chinees in te gaan kopen. Is de reden meer winst willen maken? Goedkoop is duurkoop zeggen ze wel eens, maar goed ik weet er het fijne natuurlijk niet van en wil ook niet van alles onnodig gaan roepen. Laten we de demo's van 2011 straks goed in de gaten houden, hoe deze en andere bonfireworks producten gaan presteren!

Ik had gewoon de 2010 versie volgens mij, maar ik vond hem echt goed! Mooie kleuren, leuke boeketten en geweldige drie-trapsfluiters! Volgend jaar weer :D

Dit was voor mij echt een van de toppers van de avond, deze schreeuwen iedereen naar binnen en voorzien de lucht ook nog eens van mooie boeketten.

2 x Earcatcher :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit was voor mij echt een van de toppers van de avond, deze schreeuwen iedereen naar binnen en voorzien de lucht ook nog eens van mooie boeketten.

2 x Earcatcher :

]movie

Aan de fluit te horen lijkt het of jij een oude en een nieuwe versie had? Er is duidelijk verschil de horen in schelheid namelijk.

Aan de fluit te horen lijkt het of jij een oude en een nieuwe versie had? Er is duidelijk verschil de horen in schelheid namelijk.

Nu je het zegt, het lijkt inderdaad om twee verschillende versies te gaan.
Heb het met o&n niet gemerkt, gelukkig had ik ze per twee afgeschoten :)

Hele leuke pot. Felle fluiters afgewisseld door heldere boeketten. Dit jaar sla ik hem even over. Vorige jaarwisseling gefilmd: :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze cake had ik nog nooit live mogen aanschouwen en gisteren heb ik hem maar liefst tig keer mogen aanschouwen op de twee demo's waar wij zijn wezen kijken en bij beide demo's laat hij een flink goede indruk achter bij iedereen denk ik wel zo'n beetje. Wat gaan die screamers bizar hoog en wat zijn ze hard, dat je naast die screamers nog een spektakel aan sier te zien krijgt is de bonus van deze cake :)

gaan de fluiters nu wel weer synchroon in alle 3 stappen? Boeketten weer vol en helder van kleur? Beiden waren vorig jaar namelijk niet meer 't geval, eerste jaar wel.

Volgens mij gaan ze nu inderdaad weer synchroom en zien de boeketten er ook weer beter uit. ik had namelijk ergens een filmpje gezien van de 2011 versie van deze cake, maar weet zo snel even niet meer waar. maar volgens mij is hij wel weer positief veranderd door de overstap naar de oude fabriek van bon.

Ik heb deze gister in Leiden mogen aanschouwen. Fluiters gaan niet geheel synchroon maar komen daar redelijk bij in de buurt...ze gaan ook hoog! :shocked:
Boeketten zijn vergelijkbaar met die van de citylights van 2010/2011: leuk, mooie kleuren maar bijzonder groot zijn ze niet. De afwisseling met die snoeiharde fluiters maakt het wel een hele goede cake.

Deze was helemaal top gisteren bij de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, lekkere fluiters die heel hoog gaan.

Hallo,

Ik ben niet meer zo heel actief op dit forum. Normaliter kocht ik mijn vuurwerk altijd in Hoofddorp/Nieuw-Vennep Proline/mercurius. Ik ga nu een keer uitwijken richting Leiden ( vuurwerk4all ) met Rubro en Bonfire.
Ik heb een mooi feest tijdens O/N dus wordt dit jaar voor de eerste keer dat ik niet de hele nacht ga stoken. OM een lang *** verhaal kort te houden wil ik toch een aantal dingen meenemen om daar om 00:00 te showen. Ik dacht te doen de:

1. Gorgeous (bonfire)
2. Total Madness ( nieuwe cake Bonfire)
3. Event Stage maker ( Rubro)
4. Als afsluiting de EarCatcher in combinatie met de Secret Saluta (Bonfire/Rubro)

Denken jullie dat dit laatste een mooie combinatie is? Of verwachten jullie dat deze knal/fluit combi niet goed zal zijn?

Verder nog paar light year pijlen en 3/4 harde knallers en dan is het mooi geweest.
Stiekem ga ik natuurlijk daarvoor wel even stoken rond 20:00uur in de achtertuin thuis wat blokjes als Wodka Blue de lucht in schieten.

Ik hoor graag wat jullie van die combi denken earcatcher/secret salute

gr

Back
Bovenaan