Earcatcher

Hm...deze lijkt dit jaar toch ook wel een beetje te hebben ingeleverd :sad: :cry:
Vorig jaar was de fluit écht iets beter, en ging het ook mooier per salvo.
Nog steeds wel een leuke cake, maar niet meer die topper ui 2009.

Ik hoop dat dat in 't echie mee gaat vallen, ga 'm maandag bestellen...juist omdat het zo'n topper is/was. Ik kan trouwens op 't filmpje niet heel goed 't verschil in geluid en salvo's onderscheiden omdat de cakes zo dicht bij elkaar gestookt worden. Tails zijn idd duidelijk anders.

edit: o wacht, welke is nou de nieuwe versie? Finale van die die 't eerste klaar is, is minder synchroon dan 't eindsalvo van de tweede. Hoop dat dit niet een teleurstelling wordt...

De linker is zoals deze cake hoort te zijn,de rechter op dat filmpje is totaal anders geen tails en andere fluittoon.

Heb hem vorige week nog live gehoord en kan zeggen dat het en aanrader is! Zeer schelle fluittoon, herrie gegarandeerd!

Ik vond deze gister in Rijswijk echt heel goed, ontzettend lekker tempo en daardoor continu veel geluid en effecten. Viel ook in de smaak bij het publiek. Ook erg leuk om in een showtje te stoppen.

dit jaar komt deze ook in mijn collectie. vond dit een erg goede cake op de demo waar ik net van terug ben. heerlijk die fluiten die in salvo's gelanceerd worden en dan ook nog mooie boeketten er doorheen zeker een aanrader!

EDIT: filmpje van de Earcatcher die ik genomen heb op de demo, per 2 geschoten:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Deze komt er volgend jaar weer bij.
Lekker apart, zorgt voor veel verrassing en dat blijft hangen. Het zou nog mooier zijn als ze het eindsalvo met een salute zouden uitrusten.

Hele leuke cake, die fluiters zijn echt mooi. Net als de boeketten.
Vooral die laatste salvo lijkt erg hoog te gaan.

Is zeker een mooie cake, de fluit salvo gingen mooi hard.
Ik vond alleen de burst een beetje tegen vallen vergeleken met de rest van de cakes wat ik had.
Maar volgend jaar neem ik hem zeker weer.

Dit zijn erg goede fluiters, ze gaan echt krijsend de lucht in. De boeketten zelf waren ook erg mooi, maar niet zo groot als bij de overige cakes van Bon. Dat was dan wel weer jammer.

goeie cake met mooie fluiters. de boeketten knallen niet zo heel hoog waardoor ze dan weer groter lijken. ik ben blij dat ik deze gekocht had!

vond dit echt een regelrechte topper. die fluiters zijn echt super schel en gaan ongekend hoog. de boeketten waren niet super mooi maar daar deed ik het ook niet voor. de afwisseling in deze cake is erg vet. en de fluit bleef wel een paar minuten in mijn oren hangen:p. volgend jaar zeker weer:)!

ik vind dit ook echt een topper. had hem eerst gekocht voor er bij maar volgende jaar neem ik er meer van wat een heerlijke cake.

Ik was teleurgesteld in deze topper van vorig jaar. Hij was duidelijk gewijzigd: de fluiters gaven niet zo strak en hard de drie trappen als vorig jaar en dat geweldige simultaan eindsalvo was verdwenen. De boeketten waren minder gevuld met de fel gekleurde sterren maar meer met de zilveren, en de kleuren bleven ook minder lang hangen.

Mijn omstanders vonden hem geweldig, ik ken de versie van vorig jaar dus ik was ronduit teleurgesteld.

Hier ben ik het niet mee eens
Deze topper van vorig jaar is na mijn mening nog steeds een topper van vorig jaar en van dit jaar.
Ik weet niet met welke label jij hem had ? ik had iedegeval nog de oude mischien dat het daar aan kan liggen ?

Ik had ook een oude label bij jullie vandaan Jean-Paul en ik had een nieuwe label ergens anders vandaan en het klopt wat Richardus schrijft, hij was anders.
Ben blij dat Edwin nog de oude had.

Back
Bovenaan