Earcatcher

De afmetingen heb ik nu gevonden, voor diegene die nog geinterreseerd zijn in de afmetingen van deze cake: LxBxH 17,5cm x 17,5cm x 12,5cm

Ik had hem in onze show verwerkt en het was echt geweldig om die rauwe fluiters door de show heen te horen gaan, blijft toch een van de betere combi bak die er te koop is in mijn ogen :)

Wou hem om 12 uur afsteken om iedereen naar buiten te halen, uiteindelijk vergeten helaas en na het showtje gedaan. Heerlijke fluiters!

Was weer erg blij met deze! Heerlijk rauwe fluiters en met z'n zessen tegelijk krijgen je oren dat ook te weten. We hadden er een karton van (8), zes gebruikt in mijn finale projectje en de rest los afgestoken. Eentje die ging maar voor de helft af, maar dat viel in de finale niet op door al die chaos :p.

In het begin van m'n finale filmpje kun je hem zien:
(mooist in HD)

Zou ze dit jaar toch eigenlijk ook wel heel graag weer in een project willen gebruiken, maar nog even kijken of dat uitkomt met het budget.

Net nog eentje zien gaan (ssssst). Wat een prachtige bak is dit toch in de doodse stilte op kerstdag :p. Heerlijke fluiters en lekker tempo in de boeketten. Top bakkie

Dit was de enigste cake die ik had van Bonfireworks, maar dit is nog steeds een topper! Ik had de 2012 versie, en als je hier nog aan kan komen, zeker doen!

Heb ook erg genoten van de cake, ik had hem gratis bij mijn bestelling gekregen maar ik zou hem ook zo kopen.

Lekkere fluiters afgewisseld met leuke boeketten.

Dit jaar besteld bij lokale winkel. Kostte 22 euro 50. Heb er serieus van genoten:D Was een mooie cake die zeker voor herhaling vatbaar is en al helemaal voor die prijs:)

3 stuks doorgelont. Die fluiters blijven heeeerlijk maar vond de boekketjes en burst daarvan wel iets minder maar totaal gezien wel een aanrader.

Vorig jaar een karton gekocht (8 stuks) toen zes in een project gebruikt en een los geschoten waardoor ik er nog een over had voor dit jaar. Blijft in mijn ogen de beste cake van bon. Heerlijke lange fluiters die maar doorgaan en zeker de 100 meter aantikken. Hopelijk volgend jaar nog hier in de buurt te verkrijgen, want veel cakes zoals deze zijn er niet.

Een groot deel van de boeketten wordt helaas weg geblurd door een waterdruppel, Mooist in HD:

waar ik werk hebben we ze ook nog op voorraad en dan de oude lichting.
afgelopen jaar paste het niet meer in mijn budget. misschien dit jaar?
Op de filmpje komt het lekker over. Lekkere fluiters. deze cake koop je in eerste instantie ook niet voor de boeketten, tenminste dat zou ik niet doen. Hij past in een fluit sierprojectje met concerto rosso, zware jongens, tweelingen en king cobra. Lijkt me leuk.
greetzz

Back
Bovenaan