Earcatcher

Dit was ook weer een goede aandachtstrekker! Ik had hem later afgestoken toen iedereen weer aan het inkakken was en hij maakte iedereen weer lekker wakker! De combinatie met fluiters en boeketten is een erg leuk effect!

Hij was echt weer geweldig! Een van de mooiste cakes vind ik als je kijkt naar de prijs en de show die hier uitkomt. Die van mij schoot in een lekker hoog tempo. Dus eerst de fluiters gelijk gevolgd door boeketten enz. Aan het einde van het jaar zeker weer!

Wat was de Earcatcher toch weer goed, scherpe fluiters die hoog kwamen met mooie kleurrijke boeketten. Absolute aanrader!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een echte oppertopper is dit! Echt een cake waarbij je ''wauw'' zegt. Flinke boeketten in salvo's geschoten die afgewisseld worden met fluiters die je eigenlijk nergens anders tegen komt. Echt super hard en super hoog!

Inderdaad, een topper van jewelste.
Prachtige cake die in het showtje met alleen Bonfire producten zeker op viel.
Staat ook op de lijst voor aan komend oud en nieuw.

Dit was voor mij een van de mooiste producten van het jaar.
per 3 geschoten, heerlijke ram bak en zeer opvallend.
ik en de rest van de straat was zeer te spreken over dit product.
kan niet wachten om hem volgend jaar in de straat te zien schitteren :D

Een heerlijke bak dit, ook dit jaar weer :D

Goede hoge fluiters, mooie siersalvo's, prachtig gewoon.
Merkte alleen wel wat er verschil in de timing zat. De ene ramde de salvo's echt supersnel eruit, maar een ander deed het iets rustiger aan. Maar... in beide gevallen een prachtige bak dit!

Deze was helaas niet verkrijgbaar meer bij Kuiper Koekange. Wat een teleurstelling was dat, ik had hem namelijk op nummer 1 staan als favoriet van 2010/2011. Echt zo'n cake die uniek in zijn soort is.

Deze was helaas niet verkrijgbaar meer bij Kuiper Koekange. Wat een teleurstelling was dat, ik had hem namelijk op nummer 1 staan als favoriet van 2010/2011. Echt zo'n cake die uniek in zijn soort is.

ik had 'm nog 2x kunnen scoren bij kuiper gelukkig. lekkere bak met die schelle fluiters erbij

De monza (monaco line) van breeschoten leek er wel wat op :wink:

Ik had ze beide :D

Had hem, net als vorig jaar. Een aparte cake die de omstanders verrast. Fluiters en grote peonys met blinkers. Ik vind het een aanrader.

Vraagje is de Earcather een mooie cake om een showtje
te beginnen ik wil n.l. eindigen met salutes.

alvast bedankt Maximum Blast

Laatst bewerkt:
Vraagje is de Earcather een mooie cake om een showtje
te beginnen ik wil n.l. eindigen met salutes.

alvast bedankt Maximum Blast

Ik weet niet hoe groot jouw budget is, maar ik zou er niet mee beginnen maar hem er lekker in twee of drievoud tussen in plaatsen, komt hij uitstekend tot zijn recht zoals ik al enkele malen in een finale van een demo heb kunnen aanschouwen.

Ik weet niet hoe groot jouw budget is, maar ik zou er niet mee beginnen maar hem er lekker in twee of drievoud tussen in plaatsen, komt hij uitstekend tot zijn recht zoals ik al enkele malen in een finale van een demo heb kunnen aanschouwen.

Inderdaad. Maar het ligt er natuurlijk ook volledig aan hoe je je show wil openen; wil om 00:00 schieten en gelijk de volle aandacht trekken zeg ik het wel doen (dan natuurlijk wel in meervoud). Het is maar net waar je naar op zoek bent.

...en vroegere films weggehaald. Zo zien we niet dat in het begin de échte Earcatcher was dat alle fluiters éxáct tegelijkertijd gingen, wat grandioos was. Nu is het een ratjetoe aan 2enhalve traps fluitjes. En zo zien we niet dat het gros van het kleur weg is tov vroeger en de boeketten een stuk kleiner. Magoe, de 'nieuwe' consument die enkel het nieuwe filmpje ziet en/of het product in de straat weet het verschil niet, zal Bonfireworks wel denken, en gerust de gestegen prijs voor de mindere kwaliteit neertellen.

Gut, wat word ik pissig van dit soort woekerpraktijken!

Iemand die mij de afmetingen van deze cake kan verschaffen? Ik heb de afmetingen nodig zodat ik mijn w-shape rek kan maken voor mijn finale project. Het plan is om 7 van deze cakes in W-shape te schieten 2 naar links, 3 in het midden en 2 naar rechts. Ik wil alvast een mooi rek gaan bouwen dus als je de afmetingen van deze cake hebt of die van de gorgeous en earthquake (zijn precies even groot) dan hoor ik het graag!
alvast bedankt.

Back
Bovenaan