[Dynasty] Wasp

Moet altijd lachen als ik deze cake zie/hoor, volgend jaar maar scoren dan. Inderdaad ideaal om 10:00!

Altijd al een leuke cake gevonden, maar op het laatste filmpje lijkt ie inderdaad nog beter. Aanradertje wat mij betreft.

Ik had er vier afgelopen jaar en vond ze ook wel lachen maar ben wel van mening dat je deze met windstil weer moet schieten. Dan komt hij tenminste meer tot zijn recht.

Weer eens wat anders! Had deze voor het eerst en is wel een erg leuke cake. Valt in de smaak bij het publiek.

Deze weer eens geprobeerd. Was wel weer grappig. De boel vloog soms wel alle kanten op. Was niet enorm veilig. In de film per twee geschoten.

Al wel redelijk vaak gehad deze grappige cakes, maar nu al een jaar of 2 a 3 niet.
Tog mis ik ze wel, ze doen het altijd ontzettend goed bij omstanders.
Dit jaar maar weer eens bij de bestelling voegen.

Deze wil ik ook weer hebben. Deze heb ik nu ook twee jaar niet gehad en het was wel een gemis. Ooit per 4 volgens mij in de show gedaan en daardoor kreeg ik veel leuke reacties. Publiek schoot zelf ook in de lach door het hummer effect.

31 december nog naar de plaatselijke Wolff verkooppunt geweest om te kijken of ze deze echt niet hadden, maar nee, helaas niet! Dit jaar maar wat beter zoeken.

Op aanraden van een forumlid gekocht. Ik moet zeggen , los vind ik er geen zak aan, maar in combi met een andere cake is die erg leuk. Het is toch wel een grappig effect. Iets wat het publiek niet verwacht.

Deze Duitse fluit/hummercake vond ik uitmuntend qua sound. (20euri lidl)

Beetje oftopic, maar wou die optie ff delen.

Back
Bovenaan