[Dynasty] Wasp

Filmpje van afgelopen jaar,blijft leuk die hummer effecten!

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor dit jaar toch nog 10 van deze mooie wasp potjes weten te bemachtigen, voor €4,95 ps.
Echt zonde dat ze deze uit de collectie hebben gehaald.

In Franeker gok ik ;) Heb er daar gelukkig ook nog 6 besteld, 3 voor dit jaar en nog 3 voor volgend jaar.

Voor dit jaar toch nog 10 van deze mooie wasp potjes weten te bemachtigen, voor €4,95 ps.
Echt zonde dat ze deze uit de collectie hebben gehaald.

Inderdaad in Franeker ja, ligt mooi op de route met Leeuwarden en vierhuizen dit jaar, ik wilde ze graag nog eens hebben :p

Al even nergens meer te krijgen (voor zover ik weet) maar wat een geweldige cake is dit. Heb er nog eentje staan voor dit jaar. Hier nog een fotootje van een paar jaar terug:

IMG_1573 (2).jpg

Fantastische cake is dit inderdaad. Zo jammer dat ie niet meer bestaat. Bij het zien van het label hoor ik het geluid al. Kan me nog herinneren dat ik deze flink wat jaren geleden in vijfvoud geschoten heb.

Gelukkig heb ik er nog altijd eentje staan. Hoelang die het nog gaat volhouden weet ik niet.

wasp (1 van 1).jpg

Dit was ook zo'n typische Wolff cake destijds. Hier ook heel wat van weg gestookt, vond het echt een topper en goed te betalen ook. Zonde dat dit soort cakes niet meer te krijgen zijn.

Typisch cakeje die zo vaak wordt genoemd als je liefhebbers spreekt, "Was die Wasp er nog maar, die was écht goed" is een gangbare opmerking inderdaad. Leuk om weer ff die dummie te zien ook, zelfs het uiterlijk klopte.

Back
Bovenaan