[Dynasty] Wasp

Ik had hem 2x vorig O&N , echt een heerlijke cake voor overdag :D zeker de salvo's op het einde zijn leuk :D

--pyro99:bye:

img_2330.jpg

Dat dit een topper is weten we al jaren. Maar van potjes als deze word ik echt heel blij!

Dit is gewoon een heerlijk potjes, dat mag wel weer eens gezegd worden!

Van al het geweld dat ik af had gestoken bleef iedereen maar door praten over deze potjes! Als je wat vrouwen en kinderen hebt die meekijken, zorg dan dat je de Wasp in meervoud in huis haalt :)

Dit vond ik wederom een tof ding in de straat. Heb deze in de avond afgestoken en er werd door de aanwezigen die de regen trotseerden zeer positief op gereageerd!

Dat deze mij afgelopen jaren niet opgevallen is , is mij een raadsel. Maar deze kan ook op het lijstje!

Dit jaar voor het eerst gehad. Vond ze grappig maar door de harde wind kwamen de hummers niet geheel tot hun recht. Achteraf gezien had ik ze beter niet kunnen schieten..

Laatst bewerkt:
oohw dat dit potje nog lang mag blijven in het Wolff assortiment!
Wat was dit weer een leuk en lachwekkend ding!
De vrouwtjes die niet zo van vuurwerk houden worden meteen blij van dit stukje vuurwerk!
En ik trouwens ook!
wat een leuk en grappig potje is dit tog.
Volgendjaar wil ik er weer een aantal!

Ik heb m er ook altijd een paar keer blij. Voor de afwisseling en vrouwen:p een zeer leuk potje.
Hij stuitert wel alle kanten op dus vastzetten is geen slechte keuze, maar blijft een erg leuk hummer potje.

Ben blij dat ik ze besteld heb, erg leuke cake blijft het.
Deze gaan mooi in het 10:00 showtje.

De film hierboven van TLVD(G) is gemaakt bij Dutch Fireworks in Tiel. Na afloop van de demo heb ik nog even met Bob de geschoten producten bekeken. Ik kan met zekerheid zeggen dat deze cake productiejaar 2013 had - de nieuwste versie dus. Hij was erg goed gisteren. De Wasp is nooit slecht geweest, maar leek het nu nog iets beter te doen dan de oudere versies. Erg lekkere hummer.

Back
Bovenaan