[Dynasty] Wasp

Ziet er zekers leuk uit, dit jaar weer gratis vuurwerk NO.1 bij ons. ^^

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit potje gisteren ook afgestoken.
Een heel grappig bakje met goede hummers, riepen veel lachende reacties op:p
Een leuk bakje om bijvoorbeeld met een stuk of 5 tegelijk af te steken!

Dit potje gisteren ook afgestoken.
Een heel grappig bakje met goede hummers, riepen veel lachende reacties op:p
Een leuk bakje om bijvoorbeeld met een stuk of 5 tegelijk af te steken!

Hetzelfde hier, had hem vroeg op de avond afgestoken en deze riep zeker lachende reacties op.

Perfect cakeje! Zelfs de cake waar de meeste reacties op kwamen: ''Die zoemende was echt grappig'' '' Dat ding met die bijtjes, Haha'' etc etc

4-5 tegelijk word mischien wat overkill aangezien hij in zijn eentje al echt een verlosser is tussen het burst geweld!

Aanrader volgend jaar zeker meerdere!!

Vorig jaar al genoten van deze cake, dit jaar 2x gezien. Overdag viel ie om, ging gelukkig goed en in de avond tijdens een showtje voor de kids, jawel, wéér omgevallen... :frusty: Schoot het laatste deel ook nog richting de dames met de kinderen, maar gelukkig ging het allemaal weer net goed, scheelde niet veel trouwens.

Ik ben in ieder geval wel klaar met deze cake nu, hummertjes vond ik ook minder goed overkomen dan vorig jaar, eigenlijk niet op gelet of het nieuwe productie was...

Waarom zetten jullie niet standaard elke cake vast? Ik lees zoveel reactie's van omgevallen cake's dat ik mijzelf werkelijk verbaas hoe je uberhaupt een cake durft af te steken met publiek terwijl hij om kan vallen?

Waarom zetten jullie niet standaard elke cake vast? Ik lees zoveel reactie's van omgevallen cake's dat ik mijzelf werkelijk verbaas hoe je uberhaupt een cake durft af te steken met publiek terwijl hij om kan vallen?

Omdat je er in feite vanuit mag gaan dat de cake niet om zal vallen. :wink:
De Wasp heeft een vierkant oppervlak, stevig dus, een effect die geen bijzonder liftcharge nodig heeft en dus gingen wij er vanuit dat deze wel naar behoren zou presteren. Helaas dus niet...

En jawel, ook wij klemmen de cakes vaak tussen andere cakes, maar 95% van de consumenten doet dat niet en ook zij moeten gewoon veilig kunnen staan, daar gingen wij bij deze cake dus ook van uit...

Ik begrijp wat Mattenfreak bedoelt, want dit is mij ook overkomen met een Heavy 3 potje (oke eigen schuld van me, want is nogal dom om hem op het randje van een Sita container te plaatsen)

Kijk leer en voorkom

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

9831228.8c87c7df.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Laatst bewerkt:
Blijft leuk die hummer effecten:). En die zijn in dit potje erg goed uitgevoerd.
En het wordt al helemaal mooi als je ze met meerdere tegelijk afsteekt:p

Filmpje van de Wasp:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Blijft toch weer een geweldig effect. Lekker simpel, maar toch weer weinig voorkomend. De Wasp is gewoon een cake die zowel overdag en in de avond leuk is, het geluid springt er altijd bovenuit. Ik koop er dit jaar ook een aantal, leuk om mee te beginnen.

Deze moet je wel individueel of in thema hummers schieten op een rustmoment in je consu show. Anders komt dit potje totaal niet uit de verf, daarvoor zijn de hummers te zwak. Gisteren in de finaleshow van Lekker Knallen wel een aparte toevoeging, maar dit effect is veel te zwak om nog hoorbaar te zijn tussen de burstknallen van andere potten door.

In mijn ogen komt dit potje dan ook tekort voor na 12 uur. Tenzij het inmiddels al weer stil is geworden. Maar sta je in een stuk waar flink gestookt wordt, dan is de kans aanwezig dat je de hummers niet eens kan horen.

Leuk potje voor overdag of avond als het rustig is.

Daarin ben ik het met je eens Jupilerfreak het klopt inderdaad dat de hummers na 12en niet goed meer uit de verf komen doordat gewone potten met hun burst er gewoon overheen gaan. maar voor in de vooravond en overdag zoals Ruben zegt zijn dit geweldige potjes vind ik.

Ik vind hem op filmpjes mager overkomen maar heb hem net afgestoken en het is echt een leuk blokje zeg. De oren zijn nu nog niks gewend dus alles klinkt goed nu maar vond ze best hard zoemen.

Back
Bovenaan