[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Bij deze collectie moet ik me dan voor stellen dat ze net zo mooi zijn als de extreme salute ??

Mischien wel beter! Heb de ES 3/4 jaar geleden gehad dus echt 100% kan ik het niet vergelijken.

imag1280.jpg

imag1279r.jpg

imag1278.jpg

imag1277.jpg

imag1276f.jpg

imag1275.jpg

imag1283.jpg

Wie iemand nog wat deze per karton bij Orthen kosten?

€256 euro als ik het niet mis heb, en daar moet dan nog 30 of 35 procent korting vanaf.

Maar wie weet, komen er dit jaar weer betere pakketten, en zal misschien orthen ook iets anders verkopen.

Ik vond het zelf ook een geweldige pakket, maar ik heb het een beetje gehad met crackling in sierpotten.

Dus sla ik deze dit jaar over.
Wel moet ik zeggen dat ze enorm op de oude extreme salute lijken van B&W.

Ik heb deze 6-19 gehad en ook big 19 en ES salute gezien bij iemand anders en ze liggen wel gelijk kwa kwaliteit.

Allemaal 1 pot nat als je het mij vraagt. Blijven dikke cakes, voor 12en goed om per stuk de lucht in te beuken, na 12 per 3, 6, of nog gekker, spektakel gegarandeerd:D

Eind van het jaar weer mooie prijzen voor rond de 100 per karton en ik haal er zeker 2:cool:

Wie iemand nog wat deze per karton bij Orthen kosten?

€256 euro als ik het niet mis heb, en daar moet dan nog 30 of 35 procent korting vanaf.

€255,- om precies te zijn, haha. :p En daar gaat dan 25% vanaf. Besteed je boven €245 extra (dus €500,- in totaal) gaat er 35% vanaf. Met die prijs is het dus goed te doen, maar de adviesprijs á €150,- per 6 vind ik gewoon te duur.

Nu ook te koop in Belgie (Baarle-Hertog) bij Loots Vuurwerk. Zelfde assortiment, maar een heel andere prijs. Het scheelt zelfs €60 euro met de Nederlandse adviesprijs.

1 voor €18,-
3 voor €50,-
6 voor €90,-

Ook heeft Loots nog andere producten van Wolff tegen veel betere prijzen dan hier in Nederland. Laat Harry maar lekker concurreren tegen ons Nederlanders en onze prijzen. :)

Daarbij moet je de benzine kosten bij tellen en controle kans, dat ze controleren is nihil, stel je wordt toch aangehouden ben je wel je vuurwerk kwijt.
Met een goede korting in Nederland heb je de setjes voor dezelfde prijs/goedkoper en zekerheid, je hoeft ze ook niet op te bergen en kunt ze handig op de 29e, 30e, 31e halen.

Ik heb deze dit jaar voorbij zien komen bij een dealer waar ik wat spullen ging halen. Wat mij opviel was dat de Olympus en de Oracle een erg mooie label hebben. Daar zou ik ze al bijna voor willen kopen. Echter heb ik ze niet mee genomen wegens de prijs.

Maar als ik nu paar posten hier boven zie dat ze bij Loots Vuurwerk deze 6 voor €90,- gaan verkopen. Is het zeker een aanrader, maar dan wel doorlonten omdat ze beetje sloom zijn (na mijn mening). Per 2 a 3 schieten heb je een lucht vol!

Misschien een tip voor Wolff dat ze ook voor 90 euro in Nederland verkocht gaan worden? :wink: (gebeurt niet weet ik maar dromen mag)

...Met een goede korting in Nederland heb je de setjes voor dezelfde prijs/goedkoper en zekerheid...

€ 90 i.p.v. € 150 betekent 40% korting. Regelmatig kom ik berichten op VWC tegen dat er net zoals jij zegt nog goedkoper dan dat wordt geleverd, dus meer dan 40% korting. Ik blijf mij erover verbazen dat er kennelijk winkeliers zijn die dat doen. Afgelopen jaar deed Vuurwerk4all een actie die boven de 40% korting kwam, maar kun je dan nog eens een winkelier noemen die dat gedaan heeft? Ik, en met mij ongetwijfeld vele anderen, ben daar wel benieuwd naar!

€ 90 i.p.v. € 150 betekent 40% korting. Regelmatig kom ik berichten op VWC tegen dat er net zoals jij zegt nog goedkoper dan dat wordt geleverd, dus meer dan 40% korting. Ik blijf mij erover verbazen dat er kennelijk winkeliers zijn die dat doen. Afgelopen jaar deed Vuurwerk4all een actie die boven de 40% korting kwam, maar kun je dan nog eens een winkelier noemen die dat gedaan heeft? Ik, en met mij ongetwijfeld vele anderen, ben daar wel benieuwd naar!

Die winkels nemen genoegen met een kleinere marge,maar ze verdienen er nog steeds aardig op.

Valk Vuurwerk Nijverdal
Vuurwerk Orthen

En vast nog wel meerdere die er aan meedoen.

Daarbij moet je de benzine kosten bij tellen en controle kans, dat ze controleren is nihil, stel je wordt toch aangehouden ben je wel je vuurwerk kwijt.
Met een goede korting in Nederland heb je de setjes voor dezelfde prijs/goedkoper en zekerheid, je hoeft ze ook niet op te bergen en kunt ze handig op de 29e, 30e, 31e halen.

Die benzine kosten ben je ook kwijt als je helemaal naar orthen of nijverdal moet rijden. :wink:

Die benzine kosten ben je ook kwijt als je helemaal naar orthen of nijverdal moet rijden. :wink:

Maar het is wel legaal.
Daarnaast geldt bovenstaande van jou enkel voor diegene die super ver weg wonen van Nijverdal/Den Bosch.
Dus Dennis, laat je eens betoveren door de prachtige karton prijzen in ons land en geniet mee:p

Die karton acties zijn zeker de moeite waard. Respect dan ook voor de winkeliers die dit doen. Echter is het niet voor iedereen de moeite waard om helemaal naar orthen en nijverdal te rijden.
Voor mij persoonlijk zou harry loots meer de moeite zijn. (20 min rijden )

Maar goed het jaar is nog vroeg. Is kijken of er dit jaar winkeliers hier in de buurt zijn die met karton prijzen smijten :D

Back
Bovenaan