Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mischien wel beter! Heb de ES 3/4 jaar geleden gehad dus echt 100% kan ik het niet vergelijken.
Wie iemand nog wat deze per karton bij Orthen kosten?
Ik heb deze 6-19 gehad en ook big 19 en ES salute gezien bij iemand anders en ze liggen wel gelijk kwa kwaliteit.
Wie iemand nog wat deze per karton bij Orthen kosten?
€256 euro als ik het niet mis heb, en daar moet dan nog 30 of 35 procent korting vanaf.
...Met een goede korting in Nederland heb je de setjes voor dezelfde prijs/goedkoper en zekerheid...
€ 90 i.p.v. € 150 betekent 40% korting. Regelmatig kom ik berichten op VWC tegen dat er net zoals jij zegt nog goedkoper dan dat wordt geleverd, dus meer dan 40% korting. Ik blijf mij erover verbazen dat er kennelijk winkeliers zijn die dat doen. Afgelopen jaar deed Vuurwerk4all een actie die boven de 40% korting kwam, maar kun je dan nog eens een winkelier noemen die dat gedaan heeft? Ik, en met mij ongetwijfeld vele anderen, ben daar wel benieuwd naar!
€ 90 i.p.v. € 150 betekent 40% korting. Regelmatig kom ik berichten op VWC tegen dat er net zoals jij zegt nog goedkoper dan dat wordt geleverd, dus meer dan 40% korting. Ik blijf mij erover verbazen dat er kennelijk winkeliers zijn die dat doen. Afgelopen jaar deed Vuurwerk4all een actie die boven de 40% korting kwam, maar kun je dan nog eens een winkelier noemen die dat gedaan heeft? Ik, en met mij ongetwijfeld vele anderen, ben daar wel benieuwd naar!
Daarbij moet je de benzine kosten bij tellen en controle kans, dat ze controleren is nihil, stel je wordt toch aangehouden ben je wel je vuurwerk kwijt.
Met een goede korting in Nederland heb je de setjes voor dezelfde prijs/goedkoper en zekerheid, je hoeft ze ook niet op te bergen en kunt ze handig op de 29e, 30e, 31e halen.
Die benzine kosten ben je ook kwijt als je helemaal naar orthen of nijverdal moet rijden.![]()