[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Daar heb je helemaal gelijk in Dennis.
Er zullen er vast weer genoeg zijn die stunten:)

Ik hoop wel dat dit jaar de adviesprijs voor dit pakket blijft, anders wordt het echt te gortig...

Valk Vuurwerk Nijverdal
Vuurwerk Orthen

En vast nog wel meerdere die er aan meedoen.

Aha, dus kartonnen. Dat betekent dat je dus 2x de 6-19 moet afnemen of dus iemand moet zoeken met wie je deze samen afneemt. Want Orthen bood bijv. afgelopen jaar met de freakactie max. 35% op losse producten en/of assortimenten en dan moest je ook nog minimaal € 450 bestellen. Of heb ik het mis?

Wat ik wil zeggen: als je een vergelijking maakt tussen aanbiedingen van winkeliers moet je het wel volledig doen. Dus terecht dat hierboven wordt gezegd dat je bovenop de aanbieding van € 90 bij Loots nog brandstofkosten moet rekenen, maar dan moet je vind ik in het vergelijk met NL winkeliers wel ook daar aangeven dat je minstens voor een x-bedrag moet bestellen of tenminste een karton moet afnemen. Dat is bij Loots bijv. weer niet zo...

Klopt inderdaad dat de vergelijking niet helemaal opgaat. En dat het inderdaad de per stuk prijs lager ligt bij Loots.
Maar... Als je slim bent, dan koop je een karton en deel je met iemand. Net zoals je vaak met zijn twee'en naar België gaat om vuurwerk te kopen, deel je dan een karton.
Het scheelt gewoon enorm de karton kortingen.
En verder ben ik van mening dat Loots steeds meer NL wordt.
(terwijl ik die prijzen ook bij verkooppunten hier kan regelen)
:bye:

Leuk assortiment, zeker!
Doet me denken aan oude extreme salutes!:D

Heb ze alle 6 op film staan;

Olympus: 1 van de betere!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Troy: Mooie kleuren.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pandora: Deze vond ik minder, weinig kleur

+ YouTube Video

Odysse: Leuke bak, je zou denken hij is minder als de rest, maar k vond hem juist goed.

+ YouTube Video

Archilles: samen met de Oracle, mooiste uit de serie.

+ YouTube Video

Oracle:

+ YouTube Video

Volgens mij sla je de spijker op de kop met je opmerking Lesl.
Lijken inderdaad verdomd veel op de Extreme Salutes, vooral die laatste pot uit je post.

Elburgersc,

Heerlijke bakken en prachtig gefilmd mooi gedaan! Eind van het jaar zeker weer een paar karton van aanschaffen voor een lekker prijsje!!

Ook mijn compilatie, kan ook een mod mijn filmpjes hierboven wissen?

Ze komen er dit jaar weer in, tenzij de cbn heel erg goed word:p

+ http://www.youtube.com/watch?v=RhmXEuRWIts&feature=relmfu" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=RhmXEuRWIts&feature=relmfu"> http://www.youtube.com/watch?v=RhmXEuRWIts&feature=relmfu" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

kijk in hd

Ja ik vind van wel, de burst is erg hard voor nederlandse cakes en de boeketten zijn vrij breed. Als de buren profblokken stoken ga je het niet redden maar tegenover nederlands vuurwerk zullen deze er bovenuit knallen.

Ik denk dat het niet handig is om de discussie hier te starten over welk pakket beter is. Wordt weer zo'n eindeloos gezeur. Kijk de filmpjes van vorige jaren en maak je keuze. De een vindt deze beter en de andere die. Dus maak je eigen keuze aan de hand van filmpjes.
greetzz

Wat een verhoging zeg. De cakes waren met 150 euro in nederland al flink aan de prijs. Ik ben heel blij dat ik er in juli bij loots voor 50 euro 3 heb kunnen bemachtigen...

gewoon ff 17.50 er op leggen!
Sjonge jonge jonge...
Lekker laten staan zou ik zeggen.

Wat een verhoging zeg. De cakes waren met 150 euro in nederland al flink aan de prijs. Ik ben heel blij dat ik er in juli bij loots voor 50 euro 3 heb kunnen bemachtigen...

Toch wel balen als een winkel dan als Valk deze voor €120 aanbied voor 12 stuks.
Ik ben ook van plan deze te halen ipv ES, wordt weer een keer een afwisseling haha.
Alle 12 doorgelont in verschillende shapes, dat wordt wat :D

Toch wel balen als een winkel dan als Valk deze voor €120 aanbied voor 12 stuks.
Ik ben ook van plan deze te halen ipv ES, wordt weer een keer een afwisseling haha.
Alle 12 doorgelont in verschillende shapes, dat wordt wat :D

Bij valk is het de big 19!

Die films op de website van Valk zijn van de allereerste serie)s) van de Space collection, nog voordat Wolff de boel overnam. Zijn ook overduidelijk China films.
Begrijp me niet verkeerd, Big 19 was goed vorig jaar, zeker voor dat geld, maar niet zo goed als op die films. Ook meer crackling erin.

Back
Bovenaan