[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Hmm, ik vind het opzich wel leuk, maar als je voor een dergelijk pakket wilt kiezen waarom dan niet China By Night? Het is een stuk goedkoper en ook een prachtig assortiment.

China by Night is 77,- per 6 stuks, daar krijg je dan nog eens 35% korting op.

De prijs is inderdaad een stuk lager, maar qua effect (grootte) zijn ze in de verre verste niet te vergelijken :wink:

De prijs is inderdaad een stuk lager, maar qua effect (grootte) zijn ze in de verre verste niet te vergelijken :wink:

Ok, dat kon ik niet afleiden uit het filmpje. Had vorig jaar 2x de china by night, als je die doorlont per 2 heb je voor hetzelfde geld vermoed ik een groter spektakel :wink:

Maar misschien pak ik deze er ook wel een keer bij, altijd leuk om dergelijke potten in de avond te schieten.

Zit eraan te denken om dit pakket te bestellen, maar vind het altijd een beetje twijfelachtig om op de filmpjes af te gaan. Iemand die ze al gezien heeft op een demo? Zijn de boeketgrootte en burstknal te vergelijken met extreme salute/buurtassortiment of toch een tikkeltje minder?

Vraag:

Zit eraan te denken om dit pakket te bestellen, maar vind het altijd een beetje twijfelachtig om op de filmpjes af te gaan. Iemand die ze al gezien heeft op een demo? Zijn de boeketgrootte en burstknal te vergelijken met extreme salute/buurtassortiment of toch een tikkeltje minder?

Antwoord:

gisteren live mogen aanschouwen op de speciaal ingelastte demo...wat een toppers zeg! Ontzettend brede effecten en een burst waar je u tegen zegt!
Tel daarbij nog eens de mooie diversiteit aan effecten op en dat maakt dat dit pakket op mijn lijst staat.

Ik wil over dit pakket eigenlijk maar 1 ding zeggen: hebben!
Heb ze live gezien en wat een grote effecten zeg! Ik moet toegeven dat ze het buurtassortiment eruit knallen..maar goed, dat mag dan ook wel voor die prijs lijkt me :D
Er werd naast me door een liefhebber gezegd: dat lijkt wel 3 inch voorgemonteerd...zegt genoeg lijkt me? :wink:

Zo vandaag eindelijk de site van mijn ander dynasty dealer online en ben erg blij met wat ik daar zag. Was al bang dat ik dit pakket niet kon kopen wegens een veels te hoge prijs bij mijn andere dealer. maar bij deze kost hij maar €125 een super prijsje dacht ik zo voor 6 van deze mooie cakes. dus dit wordt nog even twijfelen maar aan de prijs ligt het in ieder geval niet!

Bij aanschaf van een karton is het omgerekend voor mij dan €13,82

Als ik het zo lees is dit een zeer goede prijs. Alleen het blijft maar maximaal 2 gram en de burst blijf maar maximaal 2 gram bevatten.

Bij dezelfde dealer kan ik het buurtassortiment halen voor omgerekend per pot €12,90. Als deze echt beter zou zijn dan zou ik sowieso eerder voor de super 6-19 kiezen.

Zaterdag zie ik hem waarschijnlijk zelf bij een demo, maar deze ga ik wel minimaal 1 keer halen! Met 40 procent korting (felix vuurwerk) is dit pakket met zulke enorme effecten en burstknallen ineens wel heel aantrekkelijk!

Dit lijkt mij een redelijk mooi pakket met mooie afwisselende cakes erin maar net zag ik op de site van mijn dynasty dealer dat één assortiment dus 6 cakes €270 moet gaan kosten dit lijkt mij echt pure afzetterij €45 per 19schots cake is echt niet normaal duur. dus deze ga ik jammer genoeg niet halen ondanks dat ik de effecten op de filmpjes erg mooi vind overkomen.

Ja dat dacht ik eerst ook, maar er staat duidelijk op de site:

"Zeer volledig assortiment met maar liefst 6 verschillende supercakes. Allen maximaal gevuld met zeer grote boeketten.
Per 1 assortiment
10,00 kilogram"
dus het lijkt mij hier toch om maar 6 cakes te gaan en niet om 12. maar zoals ik al zij zal ik binnnekort even contact opnemen met de betreffende winkel.

Ik heb vandaag dan eindelijk contact kunnen leggen met de betreffende vuurwerkwinkel en er blijkt gelukkig toch iets fout te zijn gegaan bij het invoeren en overnemen voor hun site. het gaat hier dus toch over de Dubbel 6-19 voor de prijs van €270. En het zal op de site van hun veranderd worden.

Had gemailt en dat is inderdaad de prijs per 1 assortiment.
Heb ze dit jaar alst goed is karton dus zal dan mooi filmpje maken :D

Heeft iemand deze al ervaren op een demo afgelopen dagen?
Ben erg benieuwd, twijfel nog een beetje tussen deze of het buurtassortiment.

Heb twee Extreme Salutes gezien en die bevielen erg goed. Het gaat om exact dezelfde cakes als ik het goed begrijp?

Heeft iemand deze al ervaren op een demo afgelopen dagen?
Ben erg benieuwd, twijfel nog een beetje tussen deze of het buurtassortiment.

Heb twee Extreme Salutes gezien en die bevielen erg goed. Het gaat om exact dezelfde cakes als ik het goed begrijp?

Ik meen dat dit niet exact dezelfde zijn als de ES, maar wel vergelijkbaar.

ik ga hem tog wel nemen inderdaad, als ik alles zo omreken is het een nette prijs voor 12 cakes. en de effecten zijn daarintegen ook nog groot. dus de prijs is gewoon goed. de enige reden waarom ik twijfelde was dat ik nu dus wel 6x een dubbele heb. maar dan kan je natuurlijk leuke projecten mee maken

Dit zijn wel beukers hoor. Harde klappers en grote boeketten. Dit pakket 2 keer hebben zou ik helemaal niet erg vinden. Schiet deze cakes per 2 en er kan bijna geen enkele 500 grammer tegen op! Dan heb je pas echt geweld:D

Back
Bovenaan