[Dynasty] Super 4-16 [Ass.]

Kan iemand mij vertellen in welke volgorde van mooi naar zeer mooi ik deze moet aansteken?

Kijk even in de eerste post van dit topic daar staan filmpjes van de cakes apart. Denk dat je het beste zelf hiermee kan beslissen welke volgorde.

Goed pakket dit! Dit jaar 4x gehad (dus 16cakes) en in V en W shape weg geschoten. Goed gevulde lucht en beste chaos tot gevolg. Verder goede burst, leuke effecten (soms even groot en net zo mooi als veel duurdere cakes!)en een zacht prijsje. Jammer genoeg zijn niet alle potten even goed (je kan ook niet alles hebben :wink:). Toch komt dit pakket er volgend jaar gewoon weer bij, zij het in minder grote getale :).

Laatst bewerkt:
Super cakes dit, had 2 setjes en alle cakes per 2 aangestoken, een super gevulde lucht en het publiek werd er blij van. Hele dikke aanraders dit!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Crackling Diamonds + Magician
+ YouTube Video

Dancing Ghosts + National Celebration
+ YouTube Video

Mooi pakket dit, beter dan de heavy potjes. Niet te hoog geprijsd waardoor het goede 'doorlontbakken' worden. Vorig jaar 4 pakketten erdoorheen geknald in V&W-shape. Leverde een goed chaotisch gevulde lucht en flinke chaos op:). Mooie is ook dat deze cakes nog behoorlijke grote effecten met zich meebrengen. Ze zijn niet alle 4 even goed, maar zeker met meerder tegelijk zijn het gewoon toppers.

ga dit jaar doorlont project maken met heavy 3 en 5 en deze super 4-16 ass wordt egt te mooi deel in w shape en deel gewoon

Hele fijne bakkies dit! Al zal je er om 00:00 niet de show mee stelen, althans als je ze per stuk zou afsteken. Deze toppers moet je gewoon lekker met meerdere tegelijk doen. Vorig jaar leverde dat een dolle boel aan chaotische effecten op. Dan weet je zeker dat alle koppies even jou kant op staan :wink:.

Laatst bewerkt:
Heb ze gister op de demo in Zoetermeer gezien, vond ze echt onwijs gaaf, en mijn vriendin ook, dus ook nog een beetje verassing voor haar.
En een beetje jeugdsentiment, dit waren toch de potten waar ik in mijn jeugd van droomde, maar ze nooit kon betalen.(toen werden ze nog los verkocht, geloof ik)

Dit jaar ga ik ze op zeker kopen!!
Maarten

Dit jaar op een palletproject! Vind het zeer goede cake´s, voor ook nog eens een goede prijs.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar kocht ik deze nog voor 39,95. Dit jaar alweer 47,50. Dit deed me toch even twijfelen.. Maar aangezien mijn budget niet boven de €150,- uitkomt is dit toch een heel geschikt pakketje. Vooral voor de low budgets is dit samen met de heavy serie een heel interessant product.

vond er een aantal mooie potten tussen zitten op de demo. zit er over te denken om een pakketje te kopen om de avond mee door te komen. vond ze niet allemaal even mooi. hier is het filmpje die ik genomen heb op de demo van Mantel-tweewielers:
(weet niet hoe iedere pot heet op volgorde)
+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Back
Bovenaan