[Dynasty] Super 4-16 [Ass.]

Ben benieuwd heren, dit jaar voor het eerst ook maar is de 3 Stars gekocht voor d'r bij om te proberen.

Mag er van uit gaan dat ze zeker gelijkwaardig zijn als de SOP, but we will see.

Sorry was beetje offtopic, back ontopic over de super 4-16

ze zijn aan het verbouwen!
Ik denk dat ze zo de omkosten terug willen verdienen!
Ben bang dat wolf de naam van beste importeur ditjaar af moet staan aan een ander.
Ik word over het algemeen niet blij van hun prijzen ditjaar.
vooral bij nieuwe producten vind ik wolf niet echt wolf meer!

nou zo duur vind ik het nou ook niet. bijna 200 grammertjes voor 13 euro ofso? per stuk?
Ik vind ze het wel waard :$

Ik vind het ze ook nog wel waard! maar als ut zo door gaat dan vind ik het ze over een jaar niet meer waard!
Nee tis een topper maar:
WOLF HOU DE PRIJS AUB LAAG!

zoals andere dealers prijsstijgingen van 1 tot 2 euro gebruiken gooit wolf er maar gelijk 5 euro boven op. Erg jammer voor een assortiment als de super 4-16. Ik laat hem dit jaar dus mooi staan.

Sterker nog als ik zo eens kijk naar de andere prijsstijgingen van wolf word ik er niet erg vrolijk van.
Erg jammer!

zoals andere dealers prijsstijgingen van 1 tot 2 euro gebruiken gooit wolf er maar gelijk 5 euro boven op. Erg jammer voor een assortiment als de super 4-16. Ik laat hem dit jaar dus mooi staan.

Sterker nog als ik zo eens kijk naar de andere prijsstijgingen van wolf word ik er niet erg vrolijk van.
Erg jammer!

? Waar haal je dat nou vandaan? Bij de start van dit topic staat een prijs van 49,50. Een prijs uit 2008!
Vorig was het pakket 52,40 en dit jaar 53,50. Dat is een prijsstijging van 27,5 cent per pot.
En zo zijn er ook nog enkele producten die zelfs in prijs verlaagd zijn. Beetje stemmingmakerij.

? Waar haal je dat nou vandaan? Bij de start van dit topic staat een prijs van 49,50. Een prijs uit 2008!
Vorig was het pakket 52,40 en dit jaar 53,50. Dat is een prijsstijging van 27,5 cent per pot.
En zo zijn er ook nog enkele producten die zelfs in prijs verlaagd zijn. Beetje stemmingmakerij.

Na aanleiding van onderstaande post(datum 2010) kwam ik tot de prijsstijging van 5 euro.
Maar goed had misschien beter naar de richtprijs van Wolf zelf moeten kijken.

Baal er gewoon van dat het vuurwerk elk jaar duurder word hier in Nederland.
Zeker voor assortiments als de super 4-16 die juist zo goed zijn door hun prijs/kwaliteit verhouding.Is het gewoon sonde dat ze elk jaar duurder worden

Verder was mijn post absoluut niet bedoeld als stemmingmakerij. Dat jij dat zo ziet is een beetje jammer.

Vorig jaar kocht ik deze nog voor 39,95. Dit jaar alweer 47,50. Dit deed me toch even twijfelen.. Maar aangezien mijn budget niet boven de €150,- uitkomt is dit toch een heel geschikt pakketje. Vooral voor de low budgets is dit samen met de heavy serie een heel interessant product.

Die conclusie trek ik dan ten onrechte. Maar er heerst al snel een tendens dat mensen elkaar napraten en maar roepen dat dit duurder wordt en dat duurder wordt. Terwijl dat vaak schromelijk overdreven wordt. De post die jij aanhaalt heeft het over een bijzonder lage actieprijs, dat kan niet anders. Dat die actie een jaar later blijkbaar wat minder is is ook geen teken van grote prijsstijging. Meer een winkelier die beseft dat marge weggeven hem veel geld kost. Ook die poster vergelijkt dus appels met peren. Het is juist jammer dat mensen niet met wat meer zorgvuldigheid posten.

vorrig jaar koste dit paket samen met de heavy 4 pakket bij VuurwerkHelmond.nl
70euro.
een erg lekkere prijs voor deze 8 toppertjes!
Dit jaar herhaald deze actie zig weer bij deze winkel.
mooie deal lijkt mij?

verder zijn dit mijn favo potjes.
deze cake's zijn zijn geld wel waard.
In zoon gezamenlijk paket zeer goed tedoen.
Maar om 54 euro neer te tellen gaat ook nog net.
maar ze moeten niet veel duurder worden want denk dat dan de lol er langzaam van af gaat.

vorrig jaar koste dit paket samen met de heavy 4 pakket bij VuurwerkHelmond.nl
70euro.
een erg lekkere prijs voor deze 8 toppertjes!
Dit jaar herhaald deze actie zig weer bij deze winkel.
mooie deal lijkt mij?

verder zijn dit mijn favo potjes.
deze cake's zijn zijn geld wel waard.
In zoon gezamenlijk paket zeer goed tedoen.
Maar om 54 euro neer te tellen gaat ook nog net.
maar ze moeten niet veel duurder worden want denk dat dan de lol er langzaam van af gaat.

Dit jaar heavy 5 + Super 4-16 voor € 63,- :cool: Bij goedkopervuurwerk

De adviesprijs voor dit assortiment is anders helemaal niet verkeerd hoor. 4 goede cakes voor een mooie prijs.

Hmm, dat zal bij mijn dealer dan wel worden "afgerond" naar €55,- euro. Die verkocht 2 jaar terug nog een slof kanonslagen voor €4,50 (afgelopen 2 jaar €3,50) dus dit kan er dan ook nog wel bij. :frusty:

Back
Bovenaan