Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zoals andere dealers prijsstijgingen van 1 tot 2 euro gebruiken gooit wolf er maar gelijk 5 euro boven op. Erg jammer voor een assortiment als de super 4-16. Ik laat hem dit jaar dus mooi staan.
Sterker nog als ik zo eens kijk naar de andere prijsstijgingen van wolf word ik er niet erg vrolijk van.
Erg jammer!
? Waar haal je dat nou vandaan? Bij de start van dit topic staat een prijs van 49,50. Een prijs uit 2008!
Vorig was het pakket 52,40 en dit jaar 53,50. Dat is een prijsstijging van 27,5 cent per pot.
En zo zijn er ook nog enkele producten die zelfs in prijs verlaagd zijn. Beetje stemmingmakerij.
Vorig jaar kocht ik deze nog voor 39,95. Dit jaar alweer 47,50. Dit deed me toch even twijfelen.. Maar aangezien mijn budget niet boven de €150,- uitkomt is dit toch een heel geschikt pakketje. Vooral voor de low budgets is dit samen met de heavy serie een heel interessant product.
vorrig jaar koste dit paket samen met de heavy 4 pakket bij VuurwerkHelmond.nl
70euro.
een erg lekkere prijs voor deze 8 toppertjes!
Dit jaar herhaald deze actie zig weer bij deze winkel.
mooie deal lijkt mij?
verder zijn dit mijn favo potjes.
deze cake's zijn zijn geld wel waard.
In zoon gezamenlijk paket zeer goed tedoen.
Maar om 54 euro neer te tellen gaat ook nog net.
maar ze moeten niet veel duurder worden want denk dat dan de lol er langzaam van af gaat.