[Dynasty] Super 4-16 [Ass.]

Misschien wil ik hiervan een karton kopen, en dan een paar V/W shapes maken.

Vind persoonlijk de boeketten op de filmpjes erg groot overkomen en ze doen denk ik zeker niet onder de duurdere cake's met 15 grams boeketten. Behalve de national celebration, die vind ik wat minder. Maar alsnog een leuke cake voor het geld!

Als ik een karton koop kom ik omgerekend per cake op een prijs uit van 7,50. Voor 16 shots cake's met een goed uitgewerkt boeket en een mix van verschillende effecten vind ik dit echt super!

Denk als ik 4 stuks doorlont, ik zeker wel alle aandacht krijg in mijn straat om 00:00.

Tenzij je buurman 4x buurtassortiment heeft, want dan ga je er niet over.
Zelf vind ik dat dit pakketje uitermate geschikt is voor in de avond.
Om 0:00 kom ik namelijk met zwaarder geschut aanzetten.
Prijs is nog te doen, maar hoger zou ik hem niet aanschaffen.

Tenzij je buurman 4x buurtassortiment heeft, want dan ga je er niet over.
Zelf vind ik dat dit pakketje uitermate geschikt is voor in de avond.
Om 0:00 kom ik namelijk met zwaarder geschut aanzetten.
Prijs is nog te doen, maar hoger zou ik hem niet aanschaffen.

Mijn buurt is niet echt zo fanatiek, de meeste mensen hebben gewoon simpele potjes en pijlen.

Je ziet ook in 1 van de 4 cake's brocade met blauw. Hoe is dit uitgewerkt? Beetje vergelijkbaar met andere goede goudcake's?

Dit ass. is zijn prijs/kwaliteits verhouding voorbij gegroeid. Laat ze dan ook staan dit jaar. Het zijn leuke cakes maar zijn zeker niet meer dan een tientje per stuk waard.

ik denk dat je voor 50 euro zeker een ander leuk setje zelf kan samenstellen met al die budgetcakes van wolff!

Ze zijn klein, maar zeer fijn. Exacte afmetingen kan ik zo snel niet voor je terugvinden helaas.
Qua maat gok ik op zo'n 12x12cm en ongeveer even hoog. Daar kun je namelijk precies de tubes in kwijt ;)

Oke bedankt, ik haal 2 pakketten en wil 1x er 3 in w-shape gaan zetten maar zit nog even te bedenken hoe ik dat het best kan doen, iniedergeval zorg ik wel dat de ruimtes iets groter zijn en dan zorg ik wel dat ik ze goed vast kan zetten :)
Bedankt voor het antwoord ;)

Ik vind het prachtige cakes voor de prijs, alleen zou ik wel flink afstand nemen van deze rakkers want (bij mij in iedergeval) schoten ze erg laag, met als gevolg dat er allemaal deeltjes in onze haren kwamen. Ook raakte mijn ouders lichtelijk in paniek omdat ze bang waren geraakt te worden door de sterren en dat scheelde echt maar heel weinig.

Bonbloca

Lag het aan mij of presteerde deze minder of de heavy 5 boven verwachting? Schoot in W-shape deze in het midden en 2 cakes uit de heavy 5 aan de zijkant, maar het verschil in effect en grootte was beperkt.

Ik vind deze dingen de prijs niet meer waard.

De effecten zijn niet echt van-je-het, en de effectgrootte valt ook wel mee als je kijkt naar wat de Heavy potjes presenteren.

Elburgersc,

Ik had deze ook 3x een pakket en t was vernieuwd en ik moet eerlijk zeggen dat ze me niet tegen vielen want ik heb ze ook elk jaar en t viel me niet tegen en voor t geld met mooie korting zeker te doen! En de heavy 5 serie die ik ook had verrast me elk jaar weer qua effect en glittering stars is mn favoriet.

Bij deze ook 2 versies gehad!
1 pakket was erg goed! gewoon flinke burst enm prima efecten (zoals het hoort).
2e Paket was helaas iets anders.
2 cake's waren gewoon top!
2 cake's beduidend minder van burst (enkele bombettes knalde niet echt maar plofte)
erg jammer dit.

Ergens is er iets gruwlijk fouts gegaan bij Wolff dit jaar!

Meer mensen last gehad van mijn ervaringen?

Bij deze ook 2 versies gehad!
1 pakket was erg goed! gewoon flinke burst enm prima efecten (zoals het hoort).
2e Paket was helaas iets anders.
2 cake's waren gewoon top!
2 cake's beduidend minder van burst (enkele bombettes knalde niet echt maar plofte)
erg jammer dit.

Ergens is er iets gruwlijk fouts gegaan bij Wolff dit jaar!

Meer mensen last gehad van mijn ervaringen?

Niet het enige dat veranderd is,

Wolf misschien zelf aan het woord?

Iemand deze nog live gezien op een demo onlangs??
Nu de kartonnen-strijd is losgebarsten twijfel ik tussen een setje van deze, de extreme salutes, of buurtassortiment. Ik zie ze voor omgerekend 8,50€ p/st op een site staan, 33,75€ per set.

Back
Bovenaan