[Dynasty] Super 4-16 [Ass.]

Iemand deze nog live gezien op een demo onlangs??
Nu de kartonnen-strijd is losgebarsten twijfel ik tussen een setje van deze, de extreme salutes, of buurtassortiment. Ik zie ze voor omgerekend 8,50€ p/st op een site staan, 33,75€ per set.
Dan was voor mij de keus snel gemaakt! B ass xxl en de Extreme Salute en dan heb je echt wat moois in huis!

@leo33
Heb afgelope jaar deze cakes in veelvoud geschoten.
Helaas zijn deze tegenwoordig niet echt beter dan de veel goedkopere heavy potjes.
Het enige verschil is dat bij deze de effekten iets exclusiever zijn.
Helaas is de prijs de afgelopen jaren gestegen en de kwaliteit verslechtert.
Ik joef ze dus niet meer.
Ik zou zeggen.. Lekker voor de Buurd ass xxl of de ES ofzo gaan.

Ook ik had ze voorgaande jaren en afgelopen jaar schoot ik ze vlak na de heavy 5. Wat een domper was dat zeg. Voor de prijs van 1x de super 4-16 had ik ook bijna 2x de heavy 5 kunnen hebben.

Duidelijk verhaal allen, thanks, ik laat deze mooi liggen.
Misschien een setje heavy-5, en sowieso een karton big19, want die zijn gegarandeerd zwaar oke.

ik zou ze dit jaar voor t eerst proberen op film leken t wel mooie cakes maar als ik de reacties us lees is de kwaliteit hier echter van verslechtert dus ik twijfel nu een beetje

Heb dit assortiment ook wel eens gehad. Tijdens het afsteken doemde de gedachte al op van "Ik kijk naar een met lucht vergrootte Heavy batterij"... op een gegeven moment dwaalde mijn aandacht af van de uitwerkingen naar de achtergrond.

Als Wolff zo door gaat met prijsstijgingen van hun assortimenten en los spul dat veelal ook €2,- euro met de jaarwisseling mee stijgt heb ik het wel gehad en zeg ik Wolff voorgoed gedag.

Dat zou toch zonde zijn! Ik hoop niet dat dit met de verbouwing te maken heeft, want dat is dan een hele grote misser voor wolff!!
Wolff had veel trouwe fans (waaronder ik zelf) maar als ze dit volgend jaar weer flikken is het voor veel klanten afgelopen!
Ik hoop dat wolff nu een keer wakker wordt en weer gaat doen waar ze zo goed in zijn; Goede kwaliteit voor een aannemelijke prijs!
Wolff, neem Zena Nl en Rubro (jullie voorbijganger) a.u.b. als voorbeeld en doe er je voordeel mee ;)

Ik heb er een kartonnetje van gehad dit jaar, gehaald bij valk (vuurwerkperdoos)
Ik vind dat de potten een goede prijs kwaliteitverhouding hebben en al helemaal,als je ze per karton met zoveel voordeel kan kopen (33,75 per setje van 4) de doos was voor 4 setjes van 4, dus 16 potjes 135 euro.

De buurtassortiment xxl is ook wel leuk, maar had ik al een aantal jaren gehad. Daar komen trouwens ook steeds meer crackles in.

In plaats daarvan had ik een karton big-19 besteld. Een stukje goedkoper dan de buurtassortiment xxl en de big-19 zijn me super goed bevallen.

Bij ons kost deze 62,- en de big 19 100,- en de heavy 5 40,-

Welke zou ik nemen en waarom? Want op het filmpje ziet de big 19 er minder leuk uit en de heavy 5 ook

Deze heet btw bij ons 4 elements, maar dat is alleen omlabeling -.- (dat doen ze om het voor ons overzichtelijk te houden)

super 4 en big 19 zijn niet met elkaar te vergelijken. Bij de super 4 komen relatief kleine effecten van af en bij de big 19 zijn de effecten weer mega groot met een hele harde burstknal. Bovendien krijg je bij big 19 6 cakes en bij super 4 maar 4 cakes's

super 4 en big 19 zijn niet met elkaar te vergelijken. Bij de super 4 komen relatief kleine effecten van af en bij de big 19 zijn de effecten weer mega groot met een hele harde burstknal. Bovendien krijg je bij big 19 6 cakes en bij super 4 maar 4 cakes's

Dus de big 19 heeft grotere effecten? Want dat is natuurlijk wat ik wil :D

Back
Bovenaan