[Dynasty] Sniper

Duidelijk dat de lichting van 2009 ruk was, die werd dus wel gewoon nog verkocht, jammer... Zo te zien is de versie van 2010 wel goed, althans, die op film van Thomaz en VWbieb zien er goed uit.

Bij de filmpjes die ik voorbij zie komen viel mijn versie in het niets...
Ik zie prachtige glittering, wat bij mijn versie ver te zoeken was!
Jammer, maar helaas. Of ik het dit jaar nog een keer waag om hem uit te proberen, ik weet niet..

Sniper
Een van de toppers van de avond, volgend jaar maar meerdere aanschaffen.

Thomaz, uit welk jaartal kwam jou Sniper?
in het filmpje van je zie ik weer de prachtige Sniper terug, en die wil ik dit jaar ook graag in de straat. :)

Thomaz, uit welk jaartal kwam jou Sniper?
in het filmpje van je zie ik weer de prachtige Sniper terug, en die wil ik dit jaar ook graag in de straat. :)

Denk een 2010 versie , aangezien deze super was en er over de 2009 versie mindere verhalen de ronde gaan. Maar kan het helaas niet garanderen ( niet gekeken naar het label ).

Thomaz met welke camera film jij?
Met de sony xr 500, inmiddels heeft deze alweer een opvolger gekregen ( de xr 550 ).

Echt een mooie cake, gewoon de combinatie mt brocade , blauw en de glitters vind ik gewoon perfect! Jammer dat er geen wolff dealer bij mij in de buurt zit.

Deze cake samen met de event cake 2 van rubro vind ik echt de paradepaardjes van het Nederlandse vuurwerk, gouden palmen met blauw erin : geweldig. daarnaast zijn de effecten groot en komen voort uit een keiharde burst. Toppers zijn het.

Hier mijn filmpje.. Helaas is het goud lastig vast te leggen, zoals iedereen wel weet.
Hij viel tegen. De boeketten waren niet meer zo bijzonder groot en gevuld als ze ooit waren.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind dit zoo vreemt om te horen en te zien!
Weten jullie wel zeker dat je de 2010 versie had?
Ik vond um juist als vanouds!
Ik had er 4, 3 uit 2010 en nog een oude uit 2008 en er zat geen verschil in...

Ik vind dit zoo vreemt om te horen en te zien!
Weten jullie wel zeker dat je de 2010 versie had?
Ik vond um juist als vanouds!
Ik had er 4, 3 uit 2010 en nog een oude uit 2008 en er zat geen verschil in...

zelfde verhaal met de panter, denk gewoon een 2009 versie.

Die van 2010 was gewoon vanouds ja.

Hij staat samen met de panter op mijn lijst, als hij weer goed blijft.

Ik heb deze nog nooit in het echt gezien maar twijfel of ik deze zal nemen of de event cake 2.

ik vind het mooie van deze dat de brocades en glitters lang blijven hangen. super mooi! hoop wel dat de 2011 versie weer goed is. anders word het zoeken naar eentje uit 2010!

Er zijn genoeg alternatieve tegenwoordige die voor een betere prijs de deur uitgaan. Als je kans heb op een slechte versie dan ga ik deze uberhaubt niet eens proberen.

Zelfde geld als de panter, ene keer goed andere keer niet. Ik ga niet het risico nemen om een veelste dure cake te kopen en dan nog twijfelen of het een goede is of niet.

Er zit ook een sniper-achtige cake in de Dragon pakketten van Wolff, echter dan zonder blauw...Zelf vind ik de Sniper en prachtige cake...in 2009 wat minder, maar zoals jullie zien in 2010 weer in ere hersteld! Voor diegene die toch een mindere versie hadden..ik denk dat dat restvoorraad van 2009 was helaas...ik ga er vanuit dat de kwaliteit zo blijft :D

Dat is enkel meer een brocade crown, wat de Sniper echt bijzonder maakt zijn de glitters die erbij zitten in combinatie met dat prachtige blauw en goud.
Er is geen één cake zoals Sniper.

Dat is enkel meer een brocade crown, wat de Sniper echt bijzonder maakt zijn de glitters die erbij zitten in combinatie met dat prachtige blauw en goud.
Er is geen één cake zoals Sniper.

Ik zoek voor deze jaarwisseling goede goudcake's. De sniper is 1 van de eerste die dan in mij opkomt, omdat dit simpel weg paar jaar geleden dé topper was onder de goudcake's.

Maar tegenwoordig zou ik niet voor de Sniper meer gaan, simpel weg omdat deze cake te duur is voor het aantal shots, en er zijn genoeg andere goudcake's die een betere keuze zijn. Ik zal een paar voorbeelden geven, die ik ipv de Sniper zou kunnen doen.

2 x wodka blue, 50 shots met 750gram totaal. €50,-
2 x brocade crown, 50 shots met 700 gram totaal. €50,-
2 x golden willow, 50 shots met 700 gram totaal. €50,-
2 x treasure island, 50 shots met 750 gram totaal. €50,-
1 x gorgeous, 36 shots met 500 gram totaal. €35,-

En tot slot de Sniper:

25 shots, 372 gram totaal. €42,50

En dan nog de kans dat je een slechte versie meepak.

Ja, het is een ander effect dan de Sniper, en de Sniper is zeker prachtig, maar als ik een goude cake zoek dan zijn dit voor mij zeker betere alternatieve, waar ik meer waar voor me geld krijg en toch super goede gouden cake's kan schieten tijdens mijn jaarwisseling.

Dit is simpel weg een indicatie van mijn beredenering, en ieder moet zelf zijn keuze maken. Dit is de reden waarom ik de Sniper dit jaar niet neem, en voor 1 van de bovenstaande combinaties ga.

Brocade finale van Showtime-Caferata.
Beetje prijzig (55e) maar er is geen mooiere als deze!
Maar deze vraag kun je beter neer leggen in het algemeen toppic sier vuurwerk..

Maar al die cakes hebben alsnog niet de kwaliteit wat de Sniper heeft.
Sniper heeft dikke boeketten gecombineerd met glitters, goud en blauw.
Daarom zei ik al, er zijn maar weinig alternatieven die in de buurt komen van de Sniper. Blauw en goud wat je in de Wodka Blue aantreft is inderdaad beeldschoon, maar nog steeds niet wat met de Sniper vergeleken kan worden en zit daar dan nog steeds een tree lager dan de Sniper betreft effect.

En die andere zijn vooral goud cakes die enkel goud geven, goud geven met een paar blinkers, als nog niet dezelfde kwaliteit als de Sniper.

Het zijn wel degelijke mogelijke alternatieven, maar alternatieven die hetzelfde kwaliteit geven, dan zeg ik nee, daar ben ik het niet met je eens.

Back
Bovenaan