[Dynasty] Sniper

Hier hoe die bij mij ging. Een erg mooi blok maar ik had er meer van verwacht. Hij lijkt minder te zijn als vorig jaar. En dit hoor ik meer. Jammer van Wolff maar vorig jaar laat ik hem staan.

Let maar niet op het begin, we waren heerlijk melig bezig :bonk:

Had de Sniper vorig jaar niet gehaald. Dus wilde hem dit jaar perse erbij hebben ondanks de wat negatieve berichtgeving.
Rond 2.00 afgestoken, maar het was ondertussen wat winderiger geworden.
En net wat Gigabyte zei... "De effecten zijn zo fijn dat de wind er makkelijk vat op heeft"
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik had zoals al eerder gezegd een doorlont projectje van gemaakt en hij beviel me echt super! was echt erg mooi de mooie palm pistil van de patriot (full loaded) en de brocades van de sniper waren geweldig! alleen leek het blauw uit de cake te zijn wat ik erg jammer vond. want op de demo zat er erg veel blauw in vond ik maar hier was dat ver te zoeken. maar verder lekkere hoge mines en goede naar beneden dwarrelende gouden regens wat het tot een succes maakte.
dus ik vind het nog steeds een aanrader!

Ook bij mij viel hij nogal tegen. Wat de topcake had moeten worden was niet meer dan een middelmatige cake. Amper blauw, amper glitter, zwakke mines...

Jammer, volgend jaar maar 2x de wodka blue ipv deze.

Ik heb hem ook gezien het waren er 4 tegelijk maar de effecten waren magertjes gevuld en waren snel weg. Het blauw kwam nauwelijks naar voren, Ook de mines waren niet erg bijzonder. Komt denk ik door de wind, erg jammer.
@ Pauls. Ik zou zeker 2x de Wodka Blue nemen echt een enorme aanrader. Was evengoed als de Panter die gewoon was zoals hij hoorde.

Dit is de tweede keer op rij dat ik hem had. Ik moet mededelen dat de boeketten minder vol waren dan vorig jaar. Sommige slierten kwamen tot aan de grond. De mines vielen niet heel erg tegen. Maar het blauw was niet zo fel. De kijkers vonden het juist wel mooi. Ieder zijn eigen beleving!

Ik heb geen vergelijkingen met voorgaande jaren, maar deze was oke. Ik vond de mines tegen vallen en de golden willow was goed. Alleen voor het geld? Denk dat er betere potten zijn voor dit geld.

Ik had mn hoop gevestigd op deze cake, het hem nog nooit in de straat mogen ervaren, dus heb hem 2 maal gekocht. Ik stond te kijken en ik dacht, hij is wel mooi, maar zo mooi is hij ook alweer niet. De mines waren in mijn ogen wel ok, maar vond de willow tegenvallen, klein en hij was snel weg. Dus ik denk dat ik volgend jaar voor dat geld wel iets anders koop:)

Ik neem aan dat hij niet geschoten is op de demo in september?

Zou leuk zijn als hij dit jaar weer als vanouds goed was!:)

Ik neem aan dat hij niet geschoten is op de demo in september?

Zou leuk zijn als hij dit jaar weer als vanouds goed was!:)

Hij is gebruikt in de finale van de Demo bij Wolf.
Daar oogde de sniper weer als van ouds!
Ben zeer benieuwd!!
Als alles goed is (heb ik begrepen) is de Sniper weer als van ouds!

Had deze cake vorig jaar en viel niet tegen was een goede cake alleen zou ik voor het zelfde geld nu een andere cake (s) kiezen .

Deze is echt enorm mooi, is hij echt zo veel minder geworden? nog geen nieuwe demo's
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hoe voeg ik een filmpje om te bekijken toe in een post??

Laatst bewerkt door een moderator:
ga hem dit jaar toch weer nemen. was afgelopen jaar erg mooi alleen zat wat weinig blauw in naar mijn idee. maar hij is toch weer het proberen waard! ga hem dan wel met een andere cake mee schieten alleen nog even kijken welke.

Tja, ik heb deze gisteren ook in Tiel mogen bewonderen en ik ben er nog steeds niet helemaal uit... Op zich waren de bursts dik in orde, de mines waren ook o.k., maar het boeket... Gelukkig was het blauw wel weer goed aanwezig en dat twinkelende goud blijft erg mooi, toch voor mijn gevoel zijn de boeketten nog steeds minder vol dan bij de eerste versies (even ervan uitgaande dat dit de versie 2010-2011 was).

Al met al is het nog steeds best een goede cake en als je hem moet goede korting kunt kopen zijn geld waard.

Back
Bovenaan