[Dynasty] Sniper

Ben benieuwd hoe Stefan hem zelf heeft ervaren maar dat zullen we nog wel horen.
Overweeg zelf om deze te kopen, heb hem 2 jaar terug in de straat gehad en wat een blok, heerlijk was hij toen! :)

Beste Teun.
Sniper is en blijft natuurlijk een mooie cake... Maar zoals op mijn filmpje te zien stond er erg veel wind, daardoor waaren de effecten snel weg.
Wat mij wel opviel was dat er weinig(geen)blauwe effecten in de cake zat :-(
Hopelijk zit ik hiermee mis, en zijn ze gwoon blauw :-)

Heb er nog 1 over van verleden jaar. Hopelijk dit jaar minder wind. Ook bij mij waaide deze cake over het dak van mijn huis heen. Ik weet ook niet of ik hem dit jaar gekocht had. Vind het een twijfelgeval geworden.

Naar mijn gevoel zit er minder blauw in dan voorgaande jaren. En hij is me toch te windgevoelig, ideale afsteeksituaties hebben we helaas bijna nooit in december in ons landje en dan is 47,00 euro me toch teveel om deze cake nog een keer te kopen.

Gisteren in Rijswijk helaas weer moeten vast stellen dat de sniper van nu niet meer de sniper is van vroeger. Veel minder blauw dan normaal.

Er zat nu tenminste weer blauw in, ook blauwe tips. Bij mijn versie van vorig jaar zat er in een enkele mine wat blauw, maar dat was het ook :bonk: Ik heb er nu nog een over van vorig jaar, misschien is tie nu iets beter. Ik koop in ieder geval dit jaar geen nieuwe meer en wacht het even af. Anders zijn er voldoende alternatieven, al vind ik deze nog steeds niet slecht.

Ik vind persoonlijk de sniper nog steeds erg mooi, hij blijft opvallen op demo`s. Als je het budget er voor hebt tsja.. dan gewoon blijven kopen!!

had deze vorig jaar met een aantal andere cakes in W-shape gezet was wel erg mooi. laatst nog gezien op de demo was gewoon weer een top product met heerlijk veel blauw en goud. alleen ik koop deze toch niet weer. omdat het naar mijn idee gewoon te weinig schoten zijn voor het geld. als je ziet dat je bijvoorbeeld de treasure island van bon vooor 20euro minder net zoveel schoten heeft en bijna hetzelfde geld. nauw is het wel zo dat de sniper alleen blauw heeft en erg goede mines. dus hij blijft wel de moeite waard.

hier nog het filmpje van laatst op de demo van mantel, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nadat de wind verleden jaar de effecten van deze cake om zeep had geholpen, heb ik hem dit jaar weer genomen in de hoop de effecten terug te zien waardoor ik in het verleden zo verliefd op deze cake ben geworden.
Ondanks dat er deze keer bijna geen wind stond, werden nog steeds de effecten weggeblazen.
Het is jammer, maar ik neem hem niet meer.

Ik ben op de filmpjes en de positieve reacties afgegaan. Maar ik vond persoonlijk de sniper een tegenvaller. Ik vond het tegenvallen en je moet een vrij grote afstand bewaren met de vuurwerk deeltjes die naar beneden vallen.

Dit is puur mijn mening, maar voor mij was dit de tegen valler van de avond.

Tegenvaller van de avond wil ik niet zeggen, maar geweldig was hij niet nee. Ik weet ook niet welke versie ik had, maar goed was hij niet! Kleine, slechtgevulde boeketten. Bij lange na niet meer de Sniper die hij vroeger was!

Laatst bewerkt:
Hier was de Sniper geweldig!! Enorme burst en grote boeketten!! Vind het dan ook vreemd dat ie bij velen erg tegenvalt

Ik had er 4, maar deze waren allen nog van vorig en net zo kudt als vorig jaar.
Allen had ik versneld, maar dan nog blijft het tegenvallend.

Back
Bovenaan