[Dynasty] Panter

die (vernieuwde) Rode Blinkers die Wolff tegenwoordig hanteerd zie je erg goed terug in deze topper!
Wouw wat een heldere kleur!

We hadden hem in een showtje verwerkt en hij knalde als vanouds, het was een genot om naar te kijken, maar dat was misschien wel omdat ik deze cake nog had staan van 3 jaar geleden :)

Heb hem vannacht afgestoken, ik ben er minder van gecharmeerd dan menig vwc lid... effecten waren niet vol genoeg voor mijn gevoel... ik laat hem volgend jaar liggen en ga voor een wat spectaculairdere salvo cake. Maarja met wat korting en een low budget is het goed te doen.

Blijft een echte topper! Burst leek wel iet,s minder,dan mijn eerste ervaring. Maar voor de rest,lekker tempo,volle boeketten.

Heel erg mooi, super mooi en gewoon weg geweldig wat een prachtige boeketten en de rpijs 20,00€ was een lachertje, werkelijk wonderschon..

Ik vond de panter ook niet echt goed helaas.De burst viel best tegen en de grote van de effecten was nou ook niet echt goed te noemen.

Dit jaar had ik de Panter als vervanger voor de Gorgeous genomen. Een paar jaar geleden heb ik Panter al een keer gehad en was toen echt onder de indruk. Dit jaar was Panter weer goed maar was ik meer onder de indruk van bijvoorbeeld de Wodka Blue of Treasure Island. Dit neemt niet weg dat de Panter gewoon een enorm goede pot blijft. Grote boeketten met prachtige blinkers. Door de salvo's is hij redelijk snel voorbij maar geeft hij wel veel geweld. Het finale schot had naar mijn mening iets te weinig crackling. De vier schoten maken dit redelijk goed. Als je deze met een beetje korting kunt krijgen zeker niet laten staan. Mijn straatfilmpje 2011/2012:

http://www.youtube.com/watch?v=9x6n-HtNcDg

Ik vind het spijtig om te concluderen, maar ik ook van de Panter loop ik niet echt warm meer... Jammer, want ik was een grote fan van dit blok en heb hem al een aantal jaar in de collectie. Hij sprong er voor mij altijd uit duur zijn doffe, zware burst, het harde geluid bij de lancering en natuurlijk de gigantische boeketten.
Hij lijkt op al deze fronten iets minder te zijn geworden, waardoor hij niet meer zo onderscheidend is als hij geweest is.

Ik had er dit jaar 2 ik vond ze beter als vorige jaar toen vond ik hem echt tegenvallen. Maar het blijft een mooie pot met mooit salvo's en grote boeketten.

Het gekke is dat de panter op filmpjes altijd vrij goed over komt,maar als hij eenmaal in de straat staat valt hij toch behoorlijk tegen voor mij persoonlijk.

Kost hier 20euro gewoon doen, al lees ik dat hij tegenwoordig tegenvalt?

Twee te gelijk voor 40 euro klinkt wel goed. :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan