[Dynasty] Panter

Ja ja hij was weer helemaal lekker dit jaar!
Alleen kwam er om en om steeds crackling bij, ik dacht dat crackling alleen op het einde kwam?
Naja toch meesterlijk wat ze kunnen met die 15 gram (minus de burst) aan kruit per tube.
Volgend jaar weer op die lijst.

Klopt ja crackling was altijd alleen in de finale.

Laatst bewerkt:
Alleen kwam er om en om steeds crackling bij, ik dacht dat crackling alleen op het einde kwam?

Vind de versie met de crackling tussen door veel minder mooi overkomen dan de versie die ik twee jaar geleden heb geschoten, vind het rommelig en het verdrijft een beetje de mooie palmstaarten van weleer.

Na lang twijfelen tussen de Panter en de Pyro Caviar, toch voor de Panter gekozen.
Zit iets meer gram per tube in de Panter :)

Wat een bak zeg!
Zeer goed bevallen, volgens mij wel de verkeerde lont gekozen, begon met de crackling finale, maar dat trok meteen de aandacht :p

Film komt z.s.m.

ik had hem eigenlijk besteld zonder te kijken of het wat was. Maar hij was inderdaad niet verkeerd :)

De plantenhal bij ons verkoopt hem nog wel onder de naam Double Reflex voor 25 euro...

Misschien neem ik nog maar een keertje is toch wel ene mooie cake

Heb deze dit jaar weer eens gehad en het blijft toch wel een mooie cake hoor.. vind jammer dat ze deze er uit hebben gehaald

Hoplijke word die komende jaar ook nog steeds te koop komt die er zekers weer in.:)

Van de week karton prijs opgevraagd. Is nog te bestellen dus!

Dan kan dit topic dus weer uit het archief worden gehaald :)

Inderdaad een heerlijke cake, heb hem slechts één jaartje gehad, maar hij blijft in mijn geheugen gegriefd staan, als of het gisteren was dat ik hem stookte.

Back
Bovenaan