[Dynasty] Panter

Pff gaat hier voor 44,50. daarvoor laat ik m toch staan.
heb m al is in de collectie gehad, en het is zeker een goede pot. voor 20 is het idd een dikke aanrader maar 44,50 wel beetje erg prijzig :p

En toen kwam ik tijdens het opruimen van de zolder nog een 2010 versie van dit beest tegen :p. Laat de 2010 versie nou net een heel goed jaar voor de panters zijn geweest in China:). Zo wil ik wel vaker iets opruimen! Ik ga er weer van genieten.

Zoals elk jaar steek ik deze topper af.
Dit jaar had die van mij een leuke veassing, in het begin gingen er 3 schoten de lucht in.
Dus blauwe en rode tips, erg leuk.
Voor volgend jaar, ja ik steek hem graag weer af!

17 meter, 56 centimeter. Ik heb de millimeters niet gemeten.
Zonder gekheid, Dit is gewoon een goede cake met grote boeketten. Hoe groot de boeketten zijn?
Geen idee. Ik vond ze in de straat redelijk groot.
greetzz

Is deze nu wel of niet minder dan een paar jaar geleden? Ik hoor wisselende verhalen en ben daardoor voor mijn eigen collectie aan het twijfelen geslagen. Door de drukte heb ikzelf nog maar weinig kunnen zien van de demo's dus ik hoop dat iemand uit eigen ervaring kan reageren!!

Vorig jaar voor het eerst zelf in de straat gehad (2010 versie) maar die was naar mijn idee precies hetzelfde als wat ik gister gezien heb, namelijk een heerlijke bak! Afgelopen jaren vaak zat op demo's voorbij zien komen en vind hem nooit echt veranderd. Wel vind ik dat er na de introductie van de panter meer cakes op de markt zijn gekomen die hetzelfde effect hebben voor een betere prijs. Het enigste verschil met die cakes is dat ze niet het mooie tempo van de panter hebben.

Jongens dit is echt een TOP cake! Deze cake had naast de Event cakes de grootste boeketten van de avond bij mij, hij had alleen een beetje haast ;).

Even op HD zetten voor het beste beeld:

Ja ja hij was weer helemaal lekker dit jaar!
Alleen kwam er om en om steeds crackling bij, ik dacht dat crackling alleen op het einde kwam?
Naja toch meesterlijk wat ze kunnen met die 15 gram (minus de burst) aan kruit per tube.
Volgend jaar weer op die lijst.

Back
Bovenaan